پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

آموزش یاهو سوپرا - Y!Supra

http://up.iranblog.com/Files73/e72d8c669ab24547a3c5.jpg

خلیح فارس آنلاین : با توجه به درخواست بالا که یکی از بازدیدکنندگان برای ما فرستاده آموزش یاهو سوپرا رو می گذاریم - البته هرگز توصیه نمی گردد که برای شروع از یاهو سوپرا استفاده شود برای شروع بهتر است از همان نرم افزار مسنجر یاهو استفاده گردد .

قبل از هر چیز اخرین ورژن یاهو سوپرا رو از اینجا دانلود کرده و نصب کنید و سپس اجرا کنید

۱- یوزر نیم یا همان ایدی خود را در این کادر بنویسید

۲- پسورد ایدی خود را دی این قسمت بنویسید

۳- بعد از نوشتن ایدی و پسورد بروی دکمه add کلیک کنید

4- بعد از کلیک روی دکمه اد ایدی شما وارد این کادر می گردد برای اجرا شدن و باز شدن ایدی خود کافیست در کادر 4 روی ایدی مورد نظر که وارد کرده اید دابل کلیک کنید



5- بعد از باز شدن ایدی از تب Chat گزینه Room List را کلیک کنید تا وارد لیست رومها شوید


http://up.iranblog.com/Files73/3e462bf879884033af09.gif


6- در قسمت سمت چپ روم لیست بروی علامت + گرینه Regional کلیک کنید تا زیر مجموعه هاش باز بشه .

7- روی گزینه آسیا یا Asia دابل کلیک کنید تا در کادر سمت راست گزینه Asia Global Chat رو مشاهده کنید

8- بروی علامت + گزینه 8/ یعنی Asia Global Chat کلیک کنید تا زیر مجموعه هاش باز بشه

9- یک روم رو انتخاب کنید

10- حالا روی دکمه Join کلیک کنید تا وارد روم مورد نظر شوید البته میتوانستیدبا دابل کلیک کردن روی نام روم نیز وارد آن روم بشوید .


http://up.iranblog.com/Files73/9563186f3dd94bde9cf4.gif


11- شما هرگز مستقیم وارد روم نخواهید شد و همیشه نیاز هست که کد امنیتی رو وارد کنید - بدون دست زدن به  Captcha/ جلوی اون و در قسمتی که با رنگ زرد نشون دادم کد مربوطه رو وارد کنید

12- بعد از وارد کردن کد امنیتی دکمه Send را بزنید


http://up.iranblog.com/Files73/3cbdeb1a46fd42bd86bd.gif


چنانچه در مورد قسمت های دیگر یاهو سوپرا یا یاهو مسنجر سوال و پرسشی بود از قسمت نظرات مطرح کنید تا جواب لازم یا اموزش لازم داده شود .






لینک های مرتبط:

نظرات 34 + ارسال نظر
خانم نظری 1389/08/04 ساعت 19:29

با عرض سلام و خسته نباشید
تشکر میکنم برای راهنمائی دقیق و پاسخ واضح به سوالات
حال با دانلود کردن و نصب آن لطفا در مورد کارایی های ایکن ها و سوالاته زیر توضیح دهیر !
1) در ابتدا یعنی add کردن ، چگونه میتوان از چندین ID شخصی استفاده کرد ؟ آیا میتوان همه ID ها را وارده روم کرد ؟
2) اشکاله اصلی آن مثلا عکسهای : خانه ،هواپیما و ... از کجا یافت میشود ؟
3) ID خاص و یا چند حرفی را چگونه به وجود آوریم ؟
با تشکر فراوان

بهترین سایتی که ته بهل رفتم این بوده خسته نبا شین

nima 1389/08/15 ساعت 15:41

سلام واقعا ممنونم بابت این آموزش

milad 1389/09/19 ساعت 10:38

ba salam va khaste nabshid webton aliyee vali man barname yahoo supra ro dwonload kardam ama vaghti miram id va password ro midam behesh minvise Getting Token.... nmidonam ..?

خوب اگر ایدی و پسوردت درست باشه بعد عبارت گتینگ تیکن ایدیت اد میشه و تو کادر سمت چپ قرار میگیره و با دابل کلیک (دو کلیک سریع و پشت سر هم رو ایدی ) رو ایدی که درون کادره باید انلاین بشه

میو میو 1389/09/20 ساعت 02:04

:(
من وارد روم میشم اما نمیتونم جواب پی ام بدم

با سلام
به ادرس زیر بروید
http://khalijefarsonline.com/1389/08/06/post-3197

بی هویت 1389/10/18 ساعت 03:39

آقای من داداش من اصلان وارد روم نمیشه. اگه کمک کنید ممنون

دقیق بگید چیکار میکنید که وارد نمیشه ارور میده ارورش چیه . همشون وارد روم میشن توضیح بیشتر بدید بدونم مشکلت چیه

محمد 1389/11/27 ساعت 13:58

سلام وخسته نباشید.دوسته عزیز من تمام ورزن های این برنا مه رو دانلود و نصب کردم اما در صفحه ای که در اول نشون میده و ایدی و پسورد میخواد دیگه نمیدونم چیکارکنم چون وقتی وارد میکنم بعد چند لحظه اررور میزنه.باید ایدی و پسورد یا هو مو وارد کنم دیگه؟؟؟
خسته شدم به خدا لطفا کمکم کنید

دوست من سلام
راهی غیر از این نیست. ایدی و پسوردت رو درست بزن و اد بزن بعد که رفت تو کادر نربوطه رو ایدیت دابل کلیک کن

یه دوست 1389/12/06 ساعت 12:00

اقا مرسییییییییییی حال کردم به خدا. دمت گرم. اول از همه تشکر کنم که چقد خوب توضیح میدی جامع و کامل. به مولا حرف نداری. فقط حیف که شکلکام تو سوپرا کار نمی کنه! میشه کاری کرد؟ بازم ممنون. خیر ببینی

سلام
سوپرات رو اژدیت کنی همه شکلکا میاد و مشکلی نداره

اشکان 1390/01/11 ساعت 21:41

سلام

ممنون از برنامه ی خوبتون خیلی خوبه ولی یه مشکل داره مشکلشم اینه که وقتی میری تو روم ها اصلا پی ام میدی نمیاد روی صفحه ومیخوای باکسی تک نفری حرف بزنی اصلا چیزی که براش می نویسی ارسال نمی شه خواهشا یه راهنمایی کنین

مشکل از یاهو هست و سرورهاش طرف رو اد کن و بعد بحرف

حامد 1390/01/23 ساعت 11:08

من وقتی تو روم تایپ میکنم کسی پی ام های منو نمیبینه

sara 1390/02/01 ساعت 18:55

salam,man nemitonam varede room besham chi kar konam,khaste shodam be khoda,age mishe komakam konin

عزیزم سلام - شما هیچ توضیحی ندادید تو اموزش کامل توضیح داده شده و کم و کسری نداره . دقیقا بیان کنید ارورش چیه و یا چیه مشکلت . شاید روم پر هست ...!

علی ایمانی 1390/02/13 ساعت 09:49

باعرض سلام وخسته نباشید
چطور در یاهو سوژرا تالکو باید در اختیار گرفت

محسن 1390/02/15 ساعت 03:02

سلام داداش خسته نباشی؟
داداش من بعضی وقت ها با یه سری از بچه های چت روم چت میکنم برایم یه پیغام میده میگه من الان مشغول هستم نمیتونم بعدا با من تماش بگیرید یا No Spam میده این چطوری باید فعالش کنم ؟

[: سلام و خسته نباشید از شما دوست عزیز
داداش مشکله من اینه یوزر پس رو وارد میکنم اد رو هم میزنو در مرحله ی دبل کیلیک که میزنم میگه Failrd to acquire YMSG server چیکار کنم؟ ممنون میشم کمکم کنید

مشکل لاگین نشدن در سوپرا و ارور Failed to acquire YMSG server
http://khalijefars.blogsky.com/1390/02/29/post-8619
با سلام به پست بالا برید و جوابتون رو بگیرید

محمد 1390/02/29 ساعت 17:01

داشم سلام
خوبی؟
داشی من چه طوری میتونم با سوپرا چنددتا آی دی بیارم تو روم
بعد آموزش بووت کردن رو هم خصوصی یاد میدی؟
نوکرم به جان آرمین

با سلام -
همانطور که ایدی اولت رو در سوپرا لاگین کردی و وارد روم شدی . برای بار دوم رو ایکون سوپرا توی دسکتاپت کلیک کن و اینبار با ایدی دوم لاگین کن و برو تو همون روم یا هر رومی خواستی . کلا هر چند تا ایدی خواستی میتونی با سوپرا باز کنی و و وارد روم کنی-
===========================
سوپرا بوت نمیشه ولی در کل بوت کردن نیاز به یه سری چیزا داره از جمله :
۱- به هیچ وجه فونت فارسی رو سیستم نباشه.
۲- سرعت اینترنتت بالا باشه خیلی.
۳- نرم افزار بوت ایدی و روم رو داشته باشی .
۴- ایدی به تعداد بالا داشته باشی که میتونی از طریق نرم افزار ایدی میکر بسازی حدود ۱۰۰ تا به بالا
۵- یه سری فایل کمکی باید تو سیستم ۳۲ در فولدر ویندوز بریزی که بوتر هات ارور نده و کار کنه
۶- برخی نرم افزار های بوت به پروکسی و سوکس دارن .

mehrdad 1390/03/28 ساعت 16:53

برای من وقتی میخوام وارد چت روم ها بشم این پیام تو سوپرا میاد

Error: Chat Session Time-out

دلیل چیه ؟

id : mehhrdaad

خوب وقتی به هر دلیل تو یه روم مثلا 44 خیلی وارد بشید بالای 10 یا 15 بار بعد از اون ارورو تایم اوت میده یعنی کمی استراحت کن بعد دوباره وارد بشو البته با وی پی ان و یا هر چیزی مثل اون که ای پی شما رو تغییر بده مجددا میتونید وارد بشید . البته وقتی روم شلوغه و شما زیاد سعی کنی وارد بشی و نتونی هم باز این ارور سرو کلش پیدا میشه

نیلوفر 1390/04/25 ساعت 15:52

سلام ممنون ولی این که لینکش خرابه

با سلام لینک درست شد - از ادرس زیر هم میتوانید استفاده کنید
http://khalijefars.blogsky.com/1390/04/03/post-9179

shokolat 1390/05/20 ساعت 06:19

آقا این کد اشتباس. هر چی می زنم وارد روم نمیشه. من ویندوز 7 کار می کنم

علی 1390/05/27 ساعت 10:16

salam man win7 daram va vaghti mikham az supra estfede konam moghe vorod beroom eroor seda mide va man too room seda nadaram mikhastam pasokh man ra bedahid ba tashakoor

با سلام ممنون که مشکل خودت رو با ما در میون گذاشتی

بهتر بود متن ارور رو برای ما مینوشتی تا بهتر راهنماییت کنیم. چون متن ارور رو در اختیار نداریم مجبوریم کلی صحبت کنیم .

۱- ممکنه خود یاهو ای ژی شما رو برای مدتی بسته باشه رو سرور صدا ، که بعد از مدتی مثلا نیم ساعت یا یک ساعت مشکلت رفع میشه و برای تست این موضوع میتونی وی* پی* ان رو اجرا کنی و وقتی ای پیت عوض شد ببینی صدا تو روم داری یا نه اگر صدا داشتی مشکل همینه که گفتم.

۲- ممکنه سرعت اینترنت شما خیلی پایینه و سوپرا نمیتونه به سرور صدا وصل بشه که ارور سرور میده

۳- ممکنه ویندوز شما کارت صدا و نرم افزار صداش خوب نصب نشده باشه و یا اشتباه نصب شده باشه که باید تست کنی مسنجر معمولی هم تو روم صدا داره یا نه اگر صدا نداشت مشکل از کارت صدا و نصب خرابشه . یبار صدات رو ریموو کن دوباره نصب کن.


بازم سوالی بود در خدمتیم و تا جایی که بتونیم پاسخ مناسب رو میدهیم

موفق باشید

ghazal 1390/05/30 ساعت 13:30

salam man doenload kardam install kardam barnamaro bad hala vaghty mizanam join room vaghty captcha mizanam mizane invaild captcha chikar konam?

سلام به ادرس زیر بروید
http://khalijefars.blogsky.com/1390/05/31/post-10045

اریو 1390/06/13 ساعت 16:42

کاش میگفتی چطور میشه بوت کرد

با سلام
از لینک زیر میتوانید نرم افزار بوت رو بردارید - برخی با یک ایدی و برخی با چند ایدی لاگین میشوند و کار میکنند.
http://khalijefars.blogsky.com/1390/06/11/post-10173

سبحان 1390/06/21 ساعت 22:21

از زحماتتون ممنونم.

سلام داداش خیلی ممنون از اموزشتون
ولییییییییییییییییییییی
داداش اونجایی که کد امنیتی میخواد واسه من هیچی نمای
بعدشم ارور میزنه میشه توضیح بدین چرا اینجوری میشه ممنون میشم داداشی

سلام
اگر ارور تایم اوت میزنه شما با ایدی دیگه وارد روم بشین تازگی خیلی از ایدی ها مشکل ورود به روم دارن و این مشکل یاهو هست.
اگر ارور دیگه ای میزنهبرام بنویس
موفق باشید

arshiya 1390/07/26 ساعت 18:22

slm man yahoo sura ro download kardm nasb kardam windowse man 7 hastesh
bad ke id v pas midam addo mizanam eror mide nemiro to kadre 4
pls rahnamai koni
mamnon mishm

عزیزم ارورش رو برای من باید بنویسی تا بدونم مشکلش چیه

afshoo 1390/08/03 ساعت 12:27

سلام از برنامه و توضیحات خوبتون ممنون.من در مرحله اخر کد امنیتی را مینویسم sendهم میکنم ولی تو روم نمیره هیچ اروری هم نمیده ثابت میمونه

امیر 1390/08/06 ساعت 00:46

با عرض سلام میخواستم بدونم چگونه نوشته و متن و تکس ثابت جلوی ایدی در یاهو سوپرا بزاریم روش گذاشتن میخواستم با تشکر

با سلام به ادرس زیر برو
http://khalijefars.blogsky.com/1390/06/08/post-10157

مهسا 1390/08/15 ساعت 18:03

supram tu room nemire chikar konam ?
refuse mide
mishe be mailam javab bedin

سلام عزیزم
با ایدی دیگه تست کن و تو رومهای مختلف تست کن اگر نرفت یک بار هم سوپرات رو حذف کامل کن یعنی از طریق کنترل پنل ریموو کن و از لینک زیر بگیر و دوباره نصب کن
http://s2.picofile.com/file/7139929030/supra_67_4fun_sub_ir_.rar.html
اگر باز مشکل داشتی ممکنه از ویندوزت باشه
نتیجه رو تو سایت به من بگو
موفق باشی
ایمیل هم کردم براتون

abbas 1390/09/04 ساعت 17:25

dadash damet garm kare maro rah andakhti mardi be ghoran:X

نازنین 1390/09/15 ساعت 17:42

salam merc man mikhastam bedunam chera kolan ba har id ke miaram jadid ghadim harchi kolan
mige" the request was refused" moshkel kojas

hata kode amniati ham nemiad

mamnunmisham inja pasokh bedin

با سلام
معمولا اگر باز دوباره نصب کردی و این ارور رو داد ممکنه از ویندوزتون باشه با ویندوز ۷ کمی مشکل داره

sama 1390/10/25 ساعت 01:51

salam.javabe soale ghablimo khodam peyda kardam.mamnon.alan mikham bedonam chetori mitonam shekle sabete jeloye id ro taghir bedam.(shekli ke dakhele room jeloye id be sorate sabet nemayesh mide)
mamnon age javab ro baram mail konid

وحید 1390/11/29 ساعت 16:23

چگونه میشود پیام ignorرا عوض کرد در سوپرا و نوشته دلخواه گذاشت؟مرسی برای اطلاعات کامل تون

علی 1390/12/09 ساعت 21:19

سلام ممنون از سایت خوبتون من یک سوال داشتم من وقتی تو روم میرم با یاهو سوژرا وقتی که تکس میکنم تکسم تو صفحه روم برام دوستان نمیرد و از از دوستام میژرسم میگند تکسم نمیاد حتی با یاهو مسنجر و سو ژرا هم زمان استفاده میکنم تکس میکنم خودم تکسم رو نمیتوانم ببینم اینم میگم که از دو ایدی جدا استفاده میکنم.
سایت خیلی خوبی دارید لطفا کمکم کنید با تشکر

ati 1391/05/24 ساعت 01:11

aly bod mersi faqat chera enqad zeshte in supra:

tohid 1391/12/29 ساعت 18:04

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد