پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

داره کم کم باورم میشه که عاشقت شدم


عزیزم جای پات مونده توی قلبم

نگاه کن جون من به دستای سردم


اگه تو دستامو بگیری چی میشه؟
از غرورت بخدا چیزی کم نمیشه


نبودی بی تو من یه دنیا غم داشتم
حالا می دونم تو زندگیم تو رو کم داشتم


تا ابد تو رو میزارم رو چشام
تو دنیا بدون که فقط تو رو می خوام


وجودم گرمی نگاتو کم داره
با تو بودن به دلم شادی رو میاره


نگام کن عزیزم به چشمات اسیرم
نزار که تو حسرت عشقت بمیرم


بیا که بخدا هم نفست میشم
هر روز و هر شبم دل واپست می شم


دلم با تو و عشق تو جون میگیره
اگه نباشی دل روزی هزار بار می میره


داره کم کم باورم میشه که عاشقت شدم

از این که عشقو به من دادی مدیون توام


عزیزم غصه نخور به پای عشقت می شینم
بخدا عاشقتم عوض نمی شم همینم

نظرات 2 + ارسال نظر
شهلا 1392/01/09 ساعت 20:09

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد