پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

توضیح خاله نرگس درباره فرنود و ماشین لباس‌شویی!

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : به گزارش پارسینه، چندی پیش فیلمی روی شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت که مربوط به یکی از برنامه‌های کودک بود.



کودکی به نام «فرنود» در برنامه خاله نرگس در واکنش به این سوال که کدام یک از کارهای شخصیش را خودش انجام می‌دهد، جمله‌ای گفت‌. خاله نرگس هم در واکنشی کاملا بی‌ربط گفت: "ماشین لباسشویی؟ کار اشتباهیه نه!" و این قضیه سوژه‌ای شد برای رسانه‌ها، به خصوص در دنیای مجازی تا برخی در نکوهش «فرنود» و برخی در عظمت راست‌گویی او و لاپوشانی‌های تاریخی ما سخن بگویند و قلم بزنند.

در همین ارتباط اوج‌نیوز گفت‌وگویی با آزاده آل ایوب (خاله نرگس) انجام داده که می‌خوانید:

خانم آل ایوب قصد داریم درباره اتفاقی که در برنامه چند روز قبل‌تان حول محور لباس‌شویی و چند چیز دیگر اتفاق افتاد صحبت کنیم.

(با صدای بلند چند ثانیه‌ای می‌خندد) خب چه چیزی بگویم؟

می‌خواهیم درباره نحوه مدیریت فوق‌العاده شما روی این موضوع کمی بحث کنیم. برای ما جالب بود که خیلی زود یک عبارت کاملاً بی‌ربط اما خوب را استفاده کردید و قضیه در نطفه جمع شد.

امسال نهمین سال کار من در تلویزیون است. روی آنتن زنده هر اتفاقی ممکن است بیفتد و مجری باید توانایی جمع کردن قضیه را داشته باشد. علاوه بر تجربه‌ای که در کارم به دست آوردم، باید توان مدیریت مسائل غیر‌عادی و مدیریت بحران را هم داشته باشم. همیشه پیش خودم می‌گویم شاید پروژکتور ترکید. من باید اینقدر روی کارم دقیق شده باشم که بیننده به شنیده‌اش شک کند و پیش خود بگوید: خب من اشتباه شنیدم.

در مقابل فرنود هم چنین اتفاقی افتاد. نه؟

بله. من بیننده را به شک انداختم و خیلی‌ها پیش خودشان گفتند که خب اشتباه شنیدیم اما آنها درست شنیده بودند. همواره ممکن است یک کودک جمله‌ای بگوید که بر خطرناک بودنش واقف نیست و ما باید توان جمع کردن قضیه را داشته باشیم.


بعد از برنامه چه برخوردی با شما شد؟

بعد از برنامه برخوردها در حد یک تبسم بود و هرکسی خودش را به آن راه می‌زد که چیزی نشنیده است. البته از من غیر از این انتظاری نداشتند و اگر نمی‌توانستم درستش کنم شاید با من برخورد می‌شد. در کل همگی خود را به کوچه علی چپ زدیم.

فرنود چه می‌کند. بعد از برنامه با او چه برخوردی شد؟

فرنود هم مثل من بعد از برنامه مشهور شد. البته من او را ندیدم چون خانواده‌اش سریع او را بردند. در کل بد نیست گاهی اوقات در برنامه تنوعی ایجاد شود.

پیش از این سابقه ایجاد تنوع و چنین مسائلی در برنامه داشتید؟

بله اما نه به این وسعت. یک بار از یکک کودک سوال کردم برای اینکه دوستمان ناراحت نشود باید چه کار کنیم؟ او پاسخ داد باید از او مراقبت کنم، اذیتش نکنم و وقتی به دستشویی می‌رود او را نگاه نکنم!

می‌دانید در شبکه‌های اینترنتی درباره این موضوع بحث زیاد شده است؟

والا از آن روز تا الآن پای کامپیوتر نرفتم اما ظاهراً خیل بین‌المللی شدم چرا که دوستان و آشنایان مدام به من زنگ می‌زنند و می‌گویند مشهور شده‌ای. در کل قضیه بازتاب زیادی داشت اما تا الآن از روزنامه و خبرگزاری کسی به من زنگ نزده بود!

کلام آخر؟

مجری باید توانایی درست کردن هر اتفاقی در برنامه زنده را داشته باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد