پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

اعترافات جلاد 19 ساله قذافی+تصویر

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : "نسرین منصور الفرقانی"، دختر 19 ساله‌ای است که برای قذافی آدم‌کشی می‌کرده است.
 نسرین، 19 ساله که اسیر انقلابیون شده و درحال حاضر در بیمارستان است، می‌گوید 11 نفر از انقلابیون لیبی را کشته است.



این دختر 19 ساله که یکی از هزاران دختر و زن جوان تحت اختیار و رهبری معمر قذافی، رهبر فراری لیبی بوده است، می‌گوید: خانواده‌ام از رژیم قذافی حمایت نمی‌کردند. من مجبور بودم انقلابیونی را که زندانی بودند، با شلیک تیر از پا درآوردم؛ چراکه اگر این کار را نمی‌کردم آنها مرا می‌کشتند. من 11 نفر را طی سه روز کشتم و اصلا نمی‌دانستم آنها چه‌کار کرده بودند.

وی گفت: اولین نفر را که کشتم، یکی دیگر را وارد اتاق کردند. مردی که وارد شده بود از جسد خونین افتاده بر روی زمین شوکه شد. با این حال به سمت او شلیک کردم و او را نیز کشتم. من 11 انقلابی را با خونسردی کامل از پای درآوردم.

براساس گزارش روزنامه دیلی میل، نسرین 19 ساله هم‌اکنون زندانی انقلابیون لیبی است و به شدت نگران زندگی خود است. وی تعدادی از انقلابیون را کشته و امکان بخشش و عفو برایش وجود ندارد.

وی همچنین گفته که مورد سوء‌استفاده جنسی اعضای ارشد ارتش قذافی قرار گرفته است.

این دختر جوان افزود: من تا پیش از شروع فعالیت‌های انقلابی آزارم به هیچ‌کس نرسیده بود، عادت کرده بودم که زندگی عادی و نرمالی داشته باشم.

در همین حال روانشناس بیمارستانی که نسرین در آن بستری است، گفت: نسرین هم‌ یک قربانی است. برادر این دختر جوان به ما گفت که خانواده‌اش تلاش کردند تا این دختر را از گارد ویژه حفاظت بیرون بیاورند، اما از جانب سربازان تهدید شدند. تمامی دختران در گارد حفاظت قذافی مورد تجاوز قرار گرفته و سپس آموزش می‌دیدند.

نسرین منصور الفرقانی با سقوط طرابلس به دست انقلابیون زمانی که می‌خواست فرار کند از طبقه دوم ساختمانی که در آن انقلابیون را به قتل می‌رساندند، به پایین پرید و دست و پایش شکست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد