پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

منصور ارضی: فقط تا آخر ماه رمضان مهلت داشتید «مشایی» را بکشید!

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : سایت اصولگرای عماریون نوشت:
حاج منصور ارضی در مراسم مناجات شب بیست و نهم ماه مبارک رمضان در مسجد ارک تهران؛ ضمن قرائت دعای وداع با ماه مبارک رمضان (از صحیفه سجادیه) به بیان فضائل این ماه پرداخت و لزوم پرهیز از گناه و حفظ روحیه تقوا در بعد از ماه مبارک را یادآور شد.



وی در بخش دیگری از سخنانش به توطئه های گوناگونِ دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: همانطور که در این ماه نسبت به دشمنان خدا در هر لباس و مقامی که بودند هوشیار و بیدار بودید باید بعد از ماه رمضان هم همینطور باشید. در دشمنی با دشمنان خدا باید پا بر جا باشید.

این ذاکر با اخلاص اهل بیت(ع) در تبیین این موضوع افزود: در مورد مسائل اقتصادِ مملکت و بعضاً گرانی زیاد اعتراض نکنید که خوب نیست؛ اما برای دینتان فریاد بزنید.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «مردم گرانی را می توانند تحمل کنند اما ...» ؛ لذا در مورد دین کوتاه نیایید؛ هرجا که دیدید به ضروریات دین و به اصول و فروع دین حمله می کنند، ساکت ننشینید و فریاد بزنید.

حاج منصور ارضی با اشاره به «شبیه سازی دشمن برای حمله به ضروریات دین» به ذکر توطئه ای که برای امیرألمؤمنین (ع) ایجاد کرده بودند پرداخت و افزود: «در زمان معاویه (لعنه الله علیه)، و به دستور او آمدند و به هر بچه ای یک گوسفند دادند و گفتند که این از طرف معاویه است. بعد از مدتی که این بچه ها به گوسفند ها علاقه پیدا می کردند، وحشیانه می آمدند و این گوسفندها را از آنها می گرفتند و می گفتند ما از طرف علی آمده ایم و به گردنِ امیرألمؤمنین می انداختند، تا با این روش مولا را در ذهن بچه ها از همان کودکی خراب کنند».

وی با یادآوری این داستان تلخِ تاریخ تصریح کرد: دشمنان ما امروز هم به شکل جدیدتر همان کار را انجام می دهند. البته می بینیم که چطور خودشان گرفتار مشکلات اقتصادی و مالی و سیل و طوفان و ... شده اند. این یعنی «یامُنتَقِم أِنتَقِم»

حاج منصور ارضی در پایان سخنانش در خصوص حکم مرگِ «یهودی صفت امت» گفت: این حکم، مهلتش تمام شد، چرا که تا آخر ماه مبارک وقت داشت! فقط دعا کنید که خدا مرگش را برساند، همین کافی است. وقتی به حضرت امام (ره) گفتند، چه دعایی برای صدام بهتر است؟ امام فرمودند: خدا مرگش را برساند. شما نیز دعا کنید خدا مرگ این رییس فتنه جدید را برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد