پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

مرگ مرد 38 ساله در پی نقص فنی آسانسور

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : ناصر حاجی گل افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت: این حادثه روز پنج‌شنبه هنگامی رخ داد که اتاقک آسانسور به علت نقص فنی بین طبقات چهارم و پنجم ساختمان از حرکت ایستاد و یکی از ساکنان که مردی 38 ساله بود برای برطرف کردن نقص و راه‌اندازی اتاقک روی سقف آن رفته بود.



وی ادامه داد: بی احتیاطی این فرد و قطع نکردن جریان برق موجب بروز اتصالی در سیستم برق و به حرکت درآمدن اتاقک آسانسور به سمت بالا شد، اتاقک آسانسور که بدون کنترل به حرکت درآمده بود به سقف طبقه آخر برخورد کرد و باعث شد این فرد میان اتاقک آسانسور و سقف طبقه آخر ساختمان گرفتار شود و جانش را از دست بدهد.

وی ادامه داد: پس از اعلام وقوع این حادثه به سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه 65 و گروه نجات 5 را همزمان در ساعت 16:52 راهی محل حادثه در محله فلاح خیابان باقری کرد.

حاجی‌ گل گفت: نجاتگران آتش نشانی با قطع کردن جریان برق آسانسور و پائین آوردن اتاقک فرد حادثه دیده را از روی اتاقک به طبقه پائین منتقل کردند و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند که آنان پس از انجام معاینات لازم، مرگ وی را تائید واعلام کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد