پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

ماجرای مجوز ارشاد به سه شبکه ماهواره‌ای

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : اعطای مجوز به سه شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان ICC، پرشین TV و ایرانیان مشروط و بدون هیچ‌گونه فشار گروه‌های سیاسی و انحرافی صورت گرفت و تصمیم نهایی برای حضور دفاتر نمایندگی آن‌ها در حال بررسی است.



سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص  ارائه‌ی مجوز موقت به سه شبکه ماهواره‌ای ICC، پرشین TV و ایرانیان عنوان کرد: ارائه‌ مجوز به این سه شبکه ماهواره‌ای مربوط به 6 ماه پیش است که به این سه شبکه ماهواره‌ای مجوز موقت داده شده است.

وی افزود: دفتر یکی از این شبکه‌ها راه‌اندازی نشد، شبکه‌ دیگر به دلیل مناسب نبودن برنامه ادامه فعالیتش قطع شد و فعالیت سومین دفتر نیز در حال بررسی برای تصمیم‌گیری نهایی است.

حسینی تصریح کرد: مجوز موقت برای تشکیل و راه‌اندازی دفتر در تهران برای این شبکه ها جهت تأمین برنامه‌های تلویزیونی برای ایرانیان خارج از کشور صورت گرفت و پوشش داخلی را کمتر مدنظر داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ارائه مجوز موقت بدون هیچ گونه شرایط سیاسی و فشار گروه‌های انحرافی به صورت مشروط صادر شد و مدیران شبکه اظهار علاقه نمودند که برنامه‌های خوب و مطلوبی داشته باشند و به طور حتم برنامه‌های این شبکه‌ها رصد خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد