پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

بانک ملت وسط میدان هفت تیر کعبه زد + عکس

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : در اقدامی بی سابقه بانک ملت - یکی از دو بانک عامل ثبت نام زائران عمره مفرده - در میدان هفت تیر تهران یک ماکت بزرگ کعبه معظمه برپا کرده است.



 از صبح امروز رهگذرانی که از این میدان در تهران عبور می کردند با یک ماکت بزرگ خانه خدا روبرو شدند که در سوی دیگر خیابان و روی ساختمان بانک ملت مدیریت شعب منطقه یک نوشته است: این بانک با ثبت نام عمره مفرده در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

این گزارش حاکی است در روزهای گذشته پیامکهای فراوانی هم به عموم شهروندان با مضمون ثبت نام تلفنی ، حضوری و ... در بانک ملت ارسال شده است.

 

 

مسابقه جذب نقدینگی که به گفته مسئولان سازمان حج و زیارت دست کم تا سال ۱۳۹۳ در حساب بانکهای عامل باقی خواهد ماند در حالی است که سودی که در قبال این سپرده ها به سپرده گذاران تعلق می گیرد در قبال خلق پول از محل این اعتبارات (که یک اصطلاح اقتصادی و رایج کارشناسان بانکی است) بسیار بسیار بیشتر از رقمی است که تصور می شود.

 

 

با یک مقایسه کوچک در آگهی های تلویزیونی که اعلام می دارد به ازای سه ماه افتتاح حساب قرض الحسنه ممکن است چه جوایز نفیسی به دارندگان حساب تعلق گیرد می توان فهمید عایدی بلوکه شدن سه تا پنج ساله یک سپرده هشتصد هزار تومانی برای یک بانک چقدر ارزش دارد.

امیدواریم بانک ملت و بانک ملی که انحصارا" ثبت نام زائران عمره را بر عهده دارند برای اعطای وام های به واقع قرض الحسنه به مردم که گاه با یک یا چند میلیون تومان گره بزرگی از مشکلاتشان باز می شود نیز با یکدیگر مسابقه بگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد