پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

جدیدترین تصویر از ابراهیم تاتلیسس

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : اوضاع جسمانی خواننده مشهور ترک، ابراهیم تاتلیسس با انجام روبوتراپی دست چپ رو به بهبود است.


به گزارش آناتولی ابراهیم تاتلیسس بعد از انجام عمل جراحی در آلمان و بازگشت به وطن، مرحله جدیدی از درمان خود را با اتصال دست ربوتیک به دست اصلی اش شروع کرده است.

دست ربوتیک با رایانه کنترل شده و با بستن آن به دست آسیب دیده باعث می شود دست اعمال اصلی فراموش شده را بازیابی کند و بتواند دست و انگشتان دست را شبیه گذشته تکان دهد.

در واقع ربوتراپی با رایانه سعی می کند علائم حیاتی را با شبیه سازی به دست انسان آسیب دیده بازگرداند. بازآموزی حرکات اصلی دست و اعمال مرتبط با آن در رایانه برنامه ریزی شده است.

دکتر کوکسال هولوقلو رییس بیمارستان روماتیم که مسوول درمان ابراهیم تاتلیسس است؛ می گوید از جدیدترین و مدرن ترین ابزار استفاده شده تا این خواننده محبوب بتواند از دست چپ خود مانند گذشته استفاده کند. 2 ماه قبل از اینکه ابراهیم راهی آلمان برای جراحی شود در مراکز پزشکی واقع در استانبول فیزیوتراپی نیز کرد.

خواننده محبوب خاورمیانه در ماه مارس 2011 جلوی ایستگاه تلویزیونی بعد از ضبط برنامه هدف گلوله تروریستها قرار گرفته اما خوشبختانه جان سالم بدر برد.تازه ترین عکس ابراهیم کنار رجب اردوغان نخست وزیر اخیرا در بیمارستان گرفته شده است.

tatlises-erdogan

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد