پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

دریافت رشوه 1.5میلیون دلاری آقای مربی ایرانی

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : این اتهامی است که به یکی از مربیان ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا وارد شده است.چند وقتی است دستگاه های اطلاعاتی و نظارتی به وضعیت نابسامان فوتبال کشور ورود کرده اند و در همین راستا برخی ها دستگیر و برخی ها هم به شکل محترمانه برکنار شده اند اما ظاهرا این داستان هر روز پیچیده تر می شود و نام افراد جدید در آن مطرح می شود.


آنطور که روزنامه خبر ورزشی نشوته، چندی پیش یکی ازمربیان نامدار کشورمان بلافاصله پس از یکی از دیدارهای حساس تیمش برای پاسخ دادن به برخی از شبهات ورزشگاه را ترک کردو پس از چند ساعت به منزل رسید.

مسئولان این باشگاه برای اینکه غیبت سرمربی خود را در کنفرانس خبری توجیه کنند به خبرنگاران از قول او جمله ای کوتاه و مختصر گفتند اما از آنجا که ماه هیچ وقت پشت ابر نمی ماند،خیلی زود مشخص شد که سرمربی این باشگاه برای توضیح دادن درباره اتفاقاتی که در یکی از بازی های تیمش در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا افتاده بود ورزشگاه را ترک کرده.

این مربی مطرح متهم به دریافت 5/1 میلیون دلاری از یکی از تیم های گروهش در مرحله مقدماتی این پیکارها است و قرار است به زودی و پس از بررسی دقیق و کامل از سوی دستگاه های مربوطه با او و مدیر سابق این باشگاه برخورد شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد