پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

واکنش فردوسی‌پور به قطع ناگهانی برنامه‌اش

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : شب گذشته برای دومین هفته‌ی پیاپی مخاطبان برنامه‌ی «۹۰» پایان‌بندی این برنامه را ندیدند؛ عادل فردوسی‌پور که علاوه بر اجرا، وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این برنامه را هم بر عهده دارد، در این زمینه گفت که هنوز از این اتفاق «شوکه» است.

عادل فردوسی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی قطع ناگهانی برنامه‌ی دوشنبه ـ ۲۲ شهریور ماه ـ‌ گفت: در ساعت ۲۲ و ۵۷ دقیقه برنامه‌ی ما آغاز شد و سه ساعت و نیم برای این برنامه زمان داشتیم که بر این اساس ۲ و ۲۷ دقیقه صبح باید برنامه به پایان می‌رسید. ۱۰ دقیقه و ۴۱ ثانیه آگهی بین برنامه پخش شد و هشت دقیقه نیز مسابقه کشتی پخش شد که اگر این دو زمان را به برنامه‌مان اضافه کنیم، باید در ساعت ۲ و ۴۶ دقیقه برنامه را به پایان بردیم.

وی افزود: اما متاسفانه در ساعت ۲ و ۲۲ دقیقه آنتن را از ما گرفتند؛ این در حالی بود که می‌توانستیم با توجه به آیتم‌های باقی‌مانده ۱۶ دقیقه زودتر برنامه را به پایان برسانیم. فکر می‌کنم کاری که انجام شد، توهین به مخاطبان میلیونی برنامه‌ی «۹۰» بود؛ این برای بار دوم است که چنین اتفاقی می‌افتد.

فردوسی‌پور با بیان این که فکر نمی‌کنم مدیران عالی رتبه‌ی صدا و سیما در جریان این اتفاق باشند، گفت: حداقل آن‌ها به وقت قانونی برنامه احترام می‌گذارند. اما این که به یکباره و بدون این که برنامه تمام شود، آنتن گرفته می‌شود، درست نیست و قطعا تصمیمی شخصی بوده است.

وی افزود: پس از برنامه دوستان و آشنایان بسیاری با من تماس گرفتند و گفتند که دلیل این اتفاق چه بود و چرا این طور برنامه به پایان رسید؛ امیدوارم که آخرین باری باشد که چنین اتفاقی می‌افتد؛ نباید با چنین رفتارهایی به مخاطبان ۲۰ تا ۲۵ میلیونی برنامه‌ی «۹۰» که تا آن ساعت بیدار هستند، توهین کرد. من از شب گذشته تا به حال در شوک هستم و نمی‌دانم چرا چنین اتفاقی رخ داد.


چرا برنامه نود یکباره قطع شد ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد