پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

رفع مشکل ویس و صدای مسنجر در چت روم و اتاق کنفرانس با نرم افزار

http://4FUN.SUB.IR


http://4FUN.SUB.IR


سایت تفریحی خلیج فارس آنلاین با افتخار دو نرم افزار ساده و کوچک را برای رفع مشکل ویس و صدای یاهو مسنجر شما در چت روم و اتاق کنفرانس معرفی میکند.

این دو نرم افزار توسط مدیریت تست شده و 100% کار میکند و کافیست یکی از نرم افزار ها را بدلخواه فقط یکبار اجرا کنید تا مشکل ویس مسنجر شما حل شود . البته بصورت دستی و بدون نیاز به نرم افزار هم برای شما اموزش دادیم .


تصویر نرم افزار ها




دانلود نرم افزار ها در یک فایل فشرده و بصورت rar


دانلود نرم افزار ها بصورت exe برای کسانی که رو سیستم  خود نرم افزار RAR ندارند

YahooMessyVoiceFix


Y_Voice_Server


  ==================================

آموزش دستی و بدون نیاز به نرم افزار


1- ابتدا به این ادرس بروید D:\WINDOWS\system32\drivers\etc

نکته : چون ویندوز رو من رو درایو D نصب کردم اول ادرس D هست شما اگر ویندوزتون

روی درایو C نصب شده باید بجای D در ادرس بالا C قرار دهید . 

ادرس بالا یعنی ابتدا وارد درایوی شوید که ویندوز رو در اون نصب کردید یعنی فولدری بانام ویندوز

در اون قرار داره  حالا فولدر ویندوز رو باز کنید سپس فولدر سیستم 32 رو پیدا کرده باز کنید و بعد

فولدری با نام درایورز رو باز کنید و بعد فولدر etc رو باز کنید که درون اون فایلی

با نام hosts وجود داره مانند عکس زیر رو فایل کلیک راست کرده و گزینه open رو بزنید البته بجای این کار میتونید دابل کلیک هم رو فایل بکنید تا پنجره مربوطه باز بشه



2- از پنجره باز شده notepad رو انتخاب کنید و روی OK کلیک کنید


http://4FUN.SUB.IR


3- حالا محتویات فایل درون notepad باز شده باید بصورت دستی در انتهای اون این رو

کپی کنید 68.180.210.116   vc.yahoo.com


http://4FUN.SUB.IR


حالا از گزینه فایل سیو رو انتخاب کرده و نوت پد رو میبندیم


http://4FUN.SUB.IR


====================

اموزش دستی جایگزین کردن فایل hosts تغییر داده شده با فایل قدیمی


ابتدا به این ادرس بروید D:\WINDOWS\system32\drivers\etc

نکته : چون ویندوز رو من رو درایو D نصب کردم اول ادرس D هست شما اگر ویندوزتون

روی درایو C نصب شده باید بجای D در ادرس بالا C قرار دهید . 

ادرس بالا یعنی ابتدا وارد درایوی شوید که ویندوز رو در اون نصب کردید یعنی فولدری بانام ویندوز

در اون قرار داره  حالا فولدر ویندوز رو باز کنید سپس فولدر سیستم 32 رو پیدا کرده باز کنید و بعد

فولدری با نام درایورز رو باز کنید و بعد فولدر etc رو باز کنید که درون اون فایلی با نام hosts

وجود داره حالا فایل hosts رو دلیت و پاک کنید و فایل زیر را دانلود کرد بجای ان قرار دهید


دانلود فایل تغییر یافته hosts




خوب با این دو نرم افزار و روش دستی دیگه باید مشکل ویس شما حل شده باشه چون من خودم تست کردم و 100% مشکل ویسم حل شد .

اگر مشکل و سوالی بود در خدمتم در قسمت نظرات همین پست مطرح کنید تا سریع جواب بدم

منبع : سایت تفریحی خلیج فارس آنلاین

نظرات 8 + ارسال نظر
شهاب الدین 1390/08/13 ساعت 16:53

با سلام راه حل بسیار جالبی بووووود من مشکلم حل شد. به صورت دستی این کار رو کردم. ممنونم از شما

حکمت 1390/08/18 ساعت 09:43

با سلام . آقا واقعا فوق العاده بود . من با نرم افزار دومی این کارو انجام دادم باورم نمی شد که بعد مدت ها بالاخره درست شه . واقعا دمت گرم حال کردم :-*

با سلام
خوشحالم که مشکلتون حل شد . موفق باشید

ارش 1390/08/23 ساعت 18:20

ایا ویس مسنجر کلا قطع شده تا ابد؟

سلام
نه عزیزم بعد یه مدت درست میشه خودش

مرجان 1390/08/26 ساعت 03:03

میدونید من هر دو برنامه رو سیو کردم هم بصورت دستی ولی برنامه ها باز نمیشه وای کلافه شدم

با سلام
شما فقط کافیه فایل hosts رو که گذاشتم برای دانلود دانلود کنید
و به مسیر مربوطه برید و اون قبلی رو حذف کنید و جدید که دانلود کردی رو اضافه کنی همین
روش دستی رو استفاده کنید چون فریم ورک شما قدیمیه و باید سه رو بریزی

علی رضا 1390/10/01 ساعت 22:18

سلام. ممنونم . من چند ماهه صدای سوپرام قطع شده. وقتی میخوام برم باهاش رووم یه اروری میده . ممنون میشم اگر کمکم کنین . فداتون

باید ارور مربوطه رو برای ما بنویسید

عرفان 1391/01/19 ساعت 20:57

سلام عمو وبلاگ خوبی دارید.من وین 7 دارم هرچی میرم چت روم و کنفرانس این ارور رو میده:
this compioter doest not appear to have audio input capability.or it is not configured correctly
اما وقتی اکس پی نصب میکنم مشکلی نداره.منم ب اکس پی عادت ندارم.
اگه کمکم کنید لطف میکنید.تشکر

مجید 1391/05/18 ساعت 23:08

تورو خدا شما زحمته لطف کن با ایدی من در ارتباط باش تا من بتونم مستقیم این مشکل نداشتن صدامو حل کنم ممنون میشم.در ضمن همیشه این پیام رو میده و صدای من غیر فعال میمونه
this computer dose not apear to have audio input copablitiliy or it is not configuerd correctly

آرسا 1392/05/30 ساعت 01:13

سلام ..من هم روش دستی امتحان کردم هم از طریق نرم افزار ها..ولی بازم نشد و قسمت وویس غیر فعال اگه میشه کمک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد