پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

مدیر عامل سابق بانک ملی از لندن برنگشت

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : درحالی که سخنگوی بانک ملی از برنامه مدیر عامل سابق این بانک برای بازگشت به ایران طی روز گذشته خبر داده بود پیگیریهای خبرنگار فارس حاکی از عدم بازگشت خاوری به ایران تا کنون است.



به گزارش فارس همزمان با برکناری سید محمد جهرمی از مدیریت عاملی بانک صادرات و همچنین استعفای محمودرضا خاوری مدیر عامل بانک ملی اخباری از فرار خاوری به کانادا در رسانه‌ها منتشر شد.

 خبر اول فرار خاوری را مدیرعامل معزول بانک صادرات با صدور بیانیه‌ای پس از برکناری رسمی‌اش از مدیریت این بانک رسانه‌ای کرد.

جهرمی در این بیانیه با مقصر شناختن خاوری در اختلاس بزرگ تصریح کرده که اختلاس صورت گرفته بخشی از فساد گستردۀ اقتصادی است که علاوه بر نظام بانکی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی و بدنۀ اجرایی دولت را شامل می شود.

جهرمی افزوده است که سرنخ اصلی این فساد محمود رضا خاوری رئیس مستعفی بانک ملی است که با تبانی مسئولان دولت و بانک مرکزی به کانادا گریخته تا مقامات بانک مرکزی و دولت فرصت رفع رسوایی به وجود آمده را به دست آورند.

البته شب قبل از انتشار این بیانیه در رسانه‌ها خبرنگار فارس از سخنگوی بانک ملی شنیده بود که محمود رضا خاروی مدیرعامل سابق این بانک در مأموریت کاری و در لندن به سر می‌برد و متن استعفای خود را نیز از همانجا به بانک و وزرات اقتصاد فاکس کرده است.

دشتی همچنین گفته بود که خاوری قرار است پنج‌شنبه به ایران برگردد اما پیگیری‌های خبرنگار فارس از دفتر مدیرعامل سابق بانک ملی حکایتی دیگر را نشان می‌دهد چراکه مسئولان این دفتر هیچ اطلاعی از این گفته مدیرکل روابط عمومی بانک ملی ندارند.

از سوی دیگر مدیر روابط و سخنگوی بانک ملی از روز گذشته تا کنون هیچ تماسی را پاسخگو نیست و در نهایت زمانی که خبرنگار فارس برای پیگری از بازگشت خاوری با وی تماس گرفت با این پاسخ مواجه شد که "تلفن همراه مورد نظر خاموش است" .

این درحالی‌است که محسنی‌اژه‌ای نیز در سخنانی مطرح کرده که بازگشت مدیرعامل سابق بانک ملی به نفع خودش است.

محسنی اژه‌ای در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر خروج مدیر عامل بانک ملی از کشور یادآور شده است: این خبر صحت دارد؛ دو نامه از دفتر ایشان به ما ارسال شده که در نامه اول خاوری عنوان کرده که استعفا داده و در نامه دوم وی مدعی شده به ایران باز می‌گردد و استعفا نداده است و به زودی با همکارانش ملاقات می‌کند.

وی در پاسخ به اینکه اگر آقای خاوری بازنگردد چه اقدامی انجام می‌دهید؟، گفت: قاضی پرونده مدیرعامل بانک ملی را ممنوع‌الخروج نکرده بود ولی اگر بازنگردد همه وصله‌ها و اتهامات به او چسبانده می‌شود و این به نفعش نیست.

محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی نیز از فرار و وضعیت محمود رضا خاوری ابراز بی اطلاعی کرده است؛ مشخص نیست که هم‌اکنون مدیر عامل مستعفی بانک ملی به ایران بازگشته است یا خیر؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد