پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

نمایش 20 فیلم سینمایی آخر هفته در تلویزیون

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «شکار سایه»، «تندر 2»، «در حلقه»، «تخت جمشید سر روز ولت»، «ابراهیم خلیل اله»، «آرزوهای بر باد رفته»، «قبل از غروب»، «سایه من»، «کمپانی 1 و 2»، «نبرد الجزایر»، «نان سیاه»، «کمپانی 3»، «آخرین نبرد»، «اشک انار»، «سیکو»، «شهردار مدرسه»، «انقلاب»، «تک تیرانداز»، «چشمان اسماعیل» و «گذر» پنجشنبه و جمعه 12 و 13 آبان ماه (مصادف با شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) و روز دانش آموز) از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می‌شود.




شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «شکار سایه» ساخته عباس رافعی پنجشنبه 12 آبان ساعت 22 ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی بیژن افشار، محمد علایی، پانته آ مهدی پور، جاش پارکر و فرهاد مهدوی آمده: به ادعای رسانه‌های آمریکایی فردی به نام یانیس کارلوس در ایران ربوده می‌شود و سرنوشت نامعلومی می‌یابد. وزارت امورخارجه ایران با کمک پلیس آگاهی موفق می‌شوند، کارلوس را بگیرند. آنها در می‌یابند برخلاف ادعای رسانه‌های آمریکایی، کارلوس به دلیل افشای جنایات جنگی ارتش آمریکا تحت فشار بوده و از افغانستان به ایران آمده است.

ازدیگرعوامل فیلم می‌توان به: تصویربردار: حسین کریمی، صدابردار: مسیح سراج، طراح گریم: مهرداد قلی پور، تدوین: شیبان خاقانی، موسیقی: افشین عزیزی و صداگذار: پرهام وفایی اشاره کرد.

*****************************

فیلم سینمایی «تندر 2» محصول سال 1993 کشورهای آمریکا و ایتالیا، پنجشنبه 12 آبان ماه ساعت 24 در قالب برنامه «سینما کلاسیک» از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
در این فیلم خواهید دید: سرخپوستی به همراه فرزندش از خانه بیرون می‌روند. پدر قصد دارد به پسرش شیوه‌های شکار را آموزش دهد. در این میان چند سفیدپوست با آنها روبرو شده و بچه‌اش را مورد آزار قرار می‌دهند. در نهایت پدر برای دفاع از فرزندش به مقابله با آنان بر می‌خیزد و این جدال نابرابر تا پایان ادامه دارد.

*****************************
فیلم سینمایی «در حلقه» جمعه 13 آبان ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم ماجرای بی‌کفایتی یکی از وزرای انگلستان را روایت می‌کند که مقامات بالادست از او به عنوان مهره‌ای برای اهداف خود استفاده می‌کنند و کوچکترین اظهارنظر او در مطبوعات باید با صلاحدید مقامات پشت پرده باشد. او در یک اظهار نظر در مورد جنگ عراق، برخلاف سیاست‌های انگلستان عمل می‌کند.

فیلم سینمایی «در حلقه» به کارگردانی آرماندو ایناسی در سال 2009 ساخته شده است.

****************************
فیلم تلویزیونی «تخت جمشید سر روز ولت» جمعه 13 آبان ماه ساعت 24 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده: ژوزف فریمن مستندساز آمریکایی ایرانی تبار، برای نمایش فیلم مستند خود به ایران می‌آید. در مصاحبه مطبوعاتی فیلمش با لیلا صولتی، خبرنگار سیاسی یک هفته نامه آشنا می‌شود. لیلا صولتی، در تلاشی می‌خواهد ژوزف فریمن را متقاعد سازد که روز سیزده آبان 1358 اتفاق خشونت آمیزی از سوی ایران نبوده است.
فیلم تلویزیونی «تخت جمشید سر روز ولت» با هنرمندی آتیلا پسیانی، نا
زنین فراهانی، شاهین جعفری و میلاد کی مرام و به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و تهیه کنندگی سید علی رضا سبط احمدی ساخته شده است.


شبکه دو

انیمیشن «ابراهیم خلیل الله» به کارگردانی بهروز یغماییان و شهرام خوارزمی پنجشنبه 12 آبان ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان این انیمیشن در مورد تولد ابراهیم و خواب دیدن نمرود پادشاه ستمگر و بی ایمان آن زمان است که در خواب می‌بیند که پرنده‌ای، تاج پادشاهی را از سر او بر می‌دارد و منجمان می‌گویند که پسری به دنیا می‌آید که او را سرنگون می‌کند. نمرود بسیار عصبانی می‌شود و دستور می‌دهد تمام کودکان پسر را بکشند و زنان باردار را زندانی کنند.

****************************
فیلم سینمایی «آرزوهای بر باد رفته» به کارگردانی کنی لئون و تهیه کنندگی جان ام ایکارت جمعه 13 آبان ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم داستان زندگی خانواده‌ای سیاه پوست است که در شرایط بد و نامطلوب اجتماعی به سرمی‌برند و تمامی اعضاء مجبورند که برای امرار معاش کارکنند. «والترلی» پسر خانواده‌ای است که به همراه «روت» همسر و «تراویس» تنها پسر و خواهرش «بنیتا» در خانه کوچک مادرش «لنا» زندگی می‌کند. «والتر» به عنوان راننده شخصی فردی سفیدپوست مشغول به کار است و «روت» همسرش، لباس‌های مردم را شسسته و اتو می‌کشد. «لنا» مادر خانواده نیز که به عنوان پرستار در خانه دیگران کار می‌کرده، به تازگی بازنشست شده و در انتظار رسیدن چک پول بیمه عمر شوهرش است.

سانا لاتان، آئودرا مکدونالد و سین پی دیدی در فیلم سینمایی «آرزوهای بر باد رفته» محصول سال 2008 آمریکا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «قبل از غروب» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد جواد کاسه ساز جمعه 13 آبان ساعت 23 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.
فیلم تلویزیونی «قبل از غروب» با هنرمندی امیرمحمد زند، مهسا کرامتی، کاظم بلوچی، رضا آشتیانی و لیلا بلوکات، درمورد پسری به نام مجید است که در روزهای اول جنگ پدر و مادرش در یکی از شهرهای مرزی ایران، جلوی چشمانش توسط افسرع راقی به نام «ماجد ادهم» کشته می‌شوند. سالها بعد در خط مقدم جبهه، این افسر را ما بین اسرای عراقی می بیند و تصمیم به انتقام می گیرد.


شبکه سه

فیلم سینمایی «سایه من» به کارگردانی راج خوسلا پنجشنبه 12آبان ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.
سوئیل دات وسادهانا در فیلم سینمایی«سایه من» محصول سال 1966کشور هند بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «کمپانی 1 و 2» به کارگردانی مایکل سولومان پنجشنبه 12 آبان ماه ساعت 19:15 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده: در سال 1950 هاوارد، کلی، جک ویوگینی تصمیم گرفتند تا به بازی داغ یعنی جنگ سردجاسوس بپیوندند. این آغاز رقابت برای استخدام در خدمات مخفی« CIA» و «KGB» بود.
فیلم سینمایی «کمپانی 1و 2» با بازی کریس اودونل و آلفرد مولینا محصول سال 2007 آمریکا است.

****************************
فیلم سینمایی «نبرد الجزایر» پنجشنبه 12 آبان ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی ابراهیم هدجادج و جین مارتین تاریخچه آزادی و طریقه مبارزه رهبران آزادی بخش الجزایر با عوامل استعمار را نشان می‌دهد که با کشته شدن علی آخرین رهبر آزادی بخش و پیروزی انقلاب الجزایر همراه است.
فیلم سینمایی «نبرد الجزایر» به کارگردانی جیلو یونتکورو و محصول سال 1966 کشورهای ایتالیا و الجزایر است.

****************************
فیلم سینمایی «نان سیاه» به کارگردانی آگوستی ویلارونس جمعه 13 آبان ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.
فرانسیس کیلومر و ماریانا کوماس در فیلم سینمایی «نان سیاه» محصول سال 2010 کشورهای فرانسه و اسپانیا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

***************
فیلم سینمایی «کمپانی 3» به کارگردانی مایکل سولومان جمعه 13 آبان ماه ساعت 14:15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: سازمان سیا (CIA) به لئو که یکی از ماموران مخفی خود است، شک کرده و او را زیر شکنجه قرار می‌دهد، ولی او اعتراف نمی‌کند و آزاد می‌شود. نام این جاسوس دو جانبه «ساشا» است که فرار می‌کند و درشوروی زندگی می‌کند، ولی جک به دنبال اوست تا او را بکشد.

کریس اودونل و آلفرد مولینا در فیلم سینمایی «کمپانی 3» محصول سال 2007 کشور آمریکا به ایفای نقش پرداخته‌اند.


شبکه چهار

فیلم سینمایی «آخرین نبرد» محصول سال 1984 کشور فرانسه و با بازی ژان رنو، ژان بوایز و ژولیوه پنجشنبه 12 آبان ماه ساعت 15:30 از شبکه چهارسیما بازپخش می‌شود.

****************************
فیلم تلویزیونی «اشک انار» به کارگردانی فیاض موسوی و تهیه کنندگی حسین مروی، جمعه 13 آبان ماه ساعت 12 از شبکه چهارسیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی کتایون امیر ابراهیمی می‌بینیم: عابد دانشجوی هنرهای تجسمی در جستجوی تحقیق درآثاریک استاد قلم زنی است که با آخرین شاگرد او آشنا می‌شود و برای ایده) گیری سبک استاد به عنوان شاگرد به کارگاه او می‌رود. عابد در کنار آموزش سبک استاد سلوک اخلاقی استاد را نیز فرا می‌گیرد.

****************************
فیلم سینمایی «سیکو» جمعه 13 آبان ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما4» ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.

داستان فیلم درمورد هشت سال ریاست جمهوری جورج بوش است که یکباردیگر بدون هیچ اغماضی پرونده دولت بوش را در زمینه سلامتی و بیمه‌های اجتماعی و سوء استفاده‌ها و کارشکنی‌های شرکت‌های بیمه برای پرداخت حق بیمه کمتر به مصدومین و مشکلات فزاینده و نابهنجار60 میلیون آمریکایی که فاقد بیمه اجتماعی هستند، بررسی می‌کند.

فیلم سینمایی «سیکو» به کارگردانی مایکل مور محصول سال 2007 درکشورآمریکا ساخته شده است.


شبکه تهران

فیلم سینمایی «شهردار مدرسه» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدباقر خسروی، پنجشنبه 12 آبان ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.

داستان فیلم در مورد بهروز دانش آموز شاگرد اول مدرسه پسرانه است که وضعیت جسمی مناسبی ندارد و ناراحتی قلبی دارد و معلم ورزش به خاطر اینکه او شاگرد خوبی است، به او نمره هجده داده که موجب حسادت بچه‌ها شده است. او از مدیر مدرسه می‌خواهد که با معلمش صحبت کند که نمره واقعی او را بدهد تا بچه‌ها فکر نکنند که بی عدالتی شده است.

محمدرضا شهبانی نوری، رضا صنعتی، حمید ملاعباسی، شروین اتحاد، مهرداد سوهانی و محمد رضا دانش در فیلم سینمایی «شهردار مدرسه» به عنوان بازیگران اصلی هنرمندی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «انقلاب» به کارگردانی تریس چارلی نگوین محصول سال 2007 کشور ویتنام 30 دقیقه بامداد روز جمعه 13 آبان ماه، از شبکه تهران باز پخش می‌شود.
جانی نگوین، تانا ون نگو، داستین نگوین و استفانی گواگردرفیلم سینمایی «انقلاب» بازی کرده‌اند.

***************************
روز جمعه 13 آبان ماه ساعت 13:30 فیلم سینمایی «تک تیرانداز»، محصول سال 2011 کشور آمریکا از شبکه تهران پخش خواهد شد.

داستان فیلم سینمایی «تک تیرانداز» از این قرار است که: گروهبان بکت که در ارتش آمریکا برای آموزش نظامیان کنگو تحت واحد ماموریتی بین الملل به کنگو رفته، در طی عملیات نجات یک اروپایی، تمام گروهش را از دست می‌دهد. این تنها بازمانده سعی می‌کند راز این کشتار را افشا کند. او ابتدا تصور می) کرده که این جنایت از سوی شورشی‌ها صورت گرفته، اما بعد از اینکه با کمک یک شکارچی به موقعیت اول بازمی گردد. درمی) یابد که تمام این جنایت با پوشش نظامی توسط یک تک تیرانداز صورت گرفته است.
کلاد برنینگ، چاد مایکل کولینز و هلوما داندانا در فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی کلادیو فاح بازی کرده‌اند.


شبکه شما

فیلم تلویزیونی «چشمان اسماعیل» پنجشنبه 12 آبان ماه ساعت 23:45 از شبکه شما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: مهندس اسماعیل رسولی از جانبازان دفاع مقدس است که اکنون در زمینه طرح) های اسید سولفوریک و هیدرو متالوژی درکرمان فعالیت می‌کند. او که در زمان جنگ تحمیلی از ناحیه چشم به خاطر گاز خردل دچار مصدومیت شده، در حال حاضر به علت رخنه اسید در چشمش مجدداً آسیب دیده و راهی بیمارستان می‌شود.
علیرضا اوسیوند، آرش مجیدی و لیندا کیانی در فیلم تلویزیونی «چشمان اسماعیل» به کارگردانی کاظم راست گفتار و تهیه کنندگی علی آشتیانی پور ایفای نقش کرده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «گذر» به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی محمودی کیانی و حسین پرتوی، جمعه 13 آبان ماه ساعت 13:30 از شبکه شما روی آنتن می‌‌رود.

در این فیلم خواهید دید: آیت و احمد دوتن از نیروهای انقلابی هستند که مأموریت دارند تا یک چمدان را به منطقه‌ای در شمال ایران ببرند و تحویل دهند. احمد توسط نیروهای ساواک دستگیر می‌شود، ساواک احمد را شکنجه می‌کند، اما او جای آیت را لو نمی‌دهد، تا اینکه به سراغ خواهر آیت که همسر احمد است، می‌روند.

مسعود قهاری، آرش مجیدی، محمد منصوری و امین کاشفی به عنوان بازیگران اصلی در فیلم تلویزیونی «گذر» بازی کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد