پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

نامه عذرخواهی شیث رضایی: پشیمانم

 شیث رضایی مدافع اخراجی تیم فوتبال پرسپولیس از حرکتی که پس از گلزنی در دیدار با داماش گیلان انجام داده عذرخواهی کرده و خواهان این شده که مردم و مسئولان او را ببخشند.

متن نامه رضایی به شرح زیر است:

"می‌خواستم از ملت ایران، مسئولین باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاقی، کمیته انضباطی از رسانه‌های گروهی و از تمام فوتبال دوستان صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. تقاضای من این است که من را ببخشید.

هرگز نمی‌خواستیم که افکار عمومی را جریحه‌دار کنیم. ممکن است شوخی‌های ما به دلیل بی‌مبالاتی در دید افکار عمومی قرار گرفته و باعث آزردگی خاطر مردم شده باشد ولی این سوء رفتار ما به دلیل بی‌احترامی به هنجارهای جامعه و بی‌احترامی به مردم نبوده است. می‌پذیرم به دلیل هیجان ناشی از گل رفتاری مرتکب شدیم که خودمان از بازتاب آن بی‌اطلاع بودیم.

شما شاهد بودید که در صحنه اول تقصیری نداشتم و شروع کننده نبودم. در مورد دوم نیز هرچند چیزی از شوخی‌های من قابل رؤیت نیست اما می‌پذیرم که به دلیل پخش زنده لازم بود هنجارهای اجتماعی را رعایت می‌کردیم ولی بی‌مبالاتی کردیم و حالا پشیمانم.

ما فرزند شما هستیم هرحکمی که بدهند می‌پذیرم. اگر محرومیت من می‌تواند اسباب التیام گردد آن را می‌پذیرم اما تکرار می‌کنم قصد بی‌احترامی به کسی را نداشتیم و مردم و مسئولین هر تصمیمی بگیرند می‌پذیرم. از خداوند می‌خواهم که ذهن مردم را نسبت به رفتار ما به سمت عطوفت رهنمون نماید."
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد