پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

جزئیات جدید حادثه آتش‌سوزی خوابگاه دانش‌آموزی/ پاسخگو کیست؟

رئیس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان طی نامه‌ای به وزرای آموزش عالی و آموزش و پرورش گفت: دو دانش‌آموز در آتش سوختند و سه نفر دیگر به علت سوختگی بالای 90 درصد دچار مصدومیت شدند؛ پاسخگوی سوختن این بچه‌ها کیست؟


عبدالعزیز بلوچزهی رئیس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان ذرباره حادثه آْتش‌سوزی در خوابگاه دانش‌آموزی وابسته به دانشگاه دریانوردی چابهار به وزرای آموزش و پرورش و آموزش عالی نامه نوشت.

* 2 دانش‌آموز فوت کردند و 3 دانش‌آموز سوختگی بالای 90 درصد دارند

در این نامه آمده است: در روز چهارشنبه چهارم آبان ماه ‌جاری، مقارن ساعت 6 صبح در خوابگاه دبیرستان پسرانه وابسته به دانشگاه دریانوردی چابهار در استان سیستان و بلوچستان دو دانش‌آموز در آتش سوختند و سه نفر دیگر به علت سوختگی بالای 90 درصد دچار مصدومیت شدند که دل هر انسان با وجدانی را به درد خواهد آورد.
 
حال جای این پرسش‌ها باقی است که آقای وزیر، پاسخگوی سوختن این بچه‌ها و طفل‌های معصوم کیست؟ آیا پدر و مادر روستایی که بچه‌هایشان را برای نهادینه کردن علم و فرهنگ و دانش به ظاهر در بهترین مکان و جا برای تحصیل فرستاده‌اند یا عدم نظارت آموزش و پرورش در امور خوابگاه‌ها ‌یا بی‌توجهی و عدم احساس مسئولیت مسئولان دانشگاه؟

* به سرپرستان و مسئولان درباره مشکل برق خوابگاه تذکر داده شده بود

رئیس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان می‌افزاید: با وجود چند بار تذکر و یادآوری به سرپرست‌ها و مسئولان مبنی بر مشکل برق و اتصال و ... اما متاسفانه مورد مسامحه و سهل‌انگاری قرار گرفته و منجر به حوادث دلخراش شبیه به این حوادث می‌شود.

آقای وزیر آیا خبر دارید در چابهار چه خبر است، آیا در جریان امر قرار دارید که طفل‌های معصوم روستایی سوخته و ‌یا دچار سوختگی بالای 90 درصد هستند اما حتی یک آمبولانس برای انتقال به مراکز استان یافت نمی‌شود، تا کی باید مردم تاوان حوادث‌ دلخراشی که طفل‌های معصوم نخستین قربانی آن هستند و کم‌کاری‌ و یا دروغ‌پردازی‌های مسئولان محلی را پس دهند؟

آقای وزیر ‌یا وزرای مربوطه، قبل از اینکه دیر شود، بیایید علت آتش گرفتن و سوختن طفل‌های معصوم را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و قلب‌های غم‌دیده خانواده‌هایی که هیچ کس به جز خدا را ندارند التیام بخشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد