پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

محکومیت زن متهم ردیف دوم پرونده قتل در میدان کاج

دیوان‌عالی کشور حکم متهم ردیف دوم پرونده معروف به قتل در میدان کاج سعادت‌آباد را تایید کرد. کیمیا زن 33 ساله که یک سال پیش باعث درگیری دو مرد و به قتل رسیدن یکی و اعدام دیگری شده‌بود، بعد از محاکمه در شعبه 77 دادگاه کیفری‌استان تهران به شلاق و محرومیت از فعالیت اقتصادی محکوم شد.



متهم اصلی این پرونده که یعقوب نام داشت سال گذشته وقتی متوجه رابطه کیمیا -دختر مورد علاقه‌اش- با مردی به‌نام محمدرضا شد او را در یک جنایت خیابانی در میدان کاج سعادت‌آباد جلوی چشم مردم به قتل رساند.

یعقوب در جلسه محاکمه‌اش که در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد به قتل اعتراف کرد و گفت: من و کیمیا سال‌ها بود که با هم رابطه داشتیم البته بعد از چند سال من متوجه شدم او هنوز شوهر دارد اما بعد از هم جدا شدند.

من عاشق کیمیا بودم و دوستش داشتم اما اذیتم می‌کرد و مرتب حرف‌هایی می‌زد که نمی‌توانستم تحمل کنم. ما چند مرتبه با هم درگیر هم شدیم و آخرین بار کیمیا از من شکایت کرد و مرا به زندان انداخت. چهار ماه زندانی بودم و در این مدت هم تلفنی حرف می‌زدیم.

وقتی از زندان بیرون آمدم دوستانم به من گفتند کیمیا را رها کن این زن کار دستت می‌دهد اما آنها نمی‌دانستند من چقدر کیمیا را دوست داشتم. کسی به من نمی‌گفت مساله چیز دیگری است و کیمیا با شخصی رابطه دارد. بعد از مدتی فهمیدم کیمیا با جوانی به نام محمدرضا رابطه دارد.

به محمدرضا زنگ زدم و گفتم کیمیا را فراموش کن اما او قبول نکرد. کیمیا هر مردی را اغفال می‌کرد، شب قبل از حادثه محمدرضا با من تماس گرفت و گفت با کیمیا رابطه جنسی داشته و آنها به‌زودی با‌هم ازدواج می‌کنند، آنقدر حالم بد شد که تا صبح شیشه کشیدم و با محمدرضا قرار گذاشتم و گفتم باید تکلیف‌مان مشخص شود. صبح با چاقو به او حمله کردم و درگیر شدیم، اصلا یادم نمی‌آید چه کردم و چند ضربه زدم.

هرچند کیمیا در دادگاه این حرف‌ها را رد کرد اما شاهدان همگی تایید کردند این زن با محمدرضا و یعقوب ارتباط داشته است. کیمیا که لیسانس حسابداری دارد و مدیر یک بنگاه بزرگ معاملات املاک بود در پاسخ به اظهارات شهود ادعا کرد یعقوب که یکی از بازاریاب‌های او بود مزاحمش می‌شد.

در نهایت با درخواست اولیای‌دم، یعقوب به قصاص محکوم شد، درخصوص اتهام رابطه نامشروع با کیمیا به صد ضربه شلاق و به اتهام قدرت‌نمایی با چاقو به دو سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شد. کیمیا هم ابتدا به زنای محصنه متهم بود سرانجام درخصوص رابطه نامشروع مجرم شناخته و به حبس و شلاق محکوم شد.

دو ماه بعد از صدور حکم و بعد از گذراندن مراحل قانونی یعقوب در ملاءعام به‌دار آویخته شد. این در حالی بود که دیوان‌عالی کشور حکم پرونده درخصوص زنای محصنه را نقض کرده بود.

با اعدام یعقوب پرونده درخصوص زنای محصنه به شعبه 77 دادگاه کیفری‌استان تهران فرستاده ‌شد و کیمیا یک‌بار دیگر مورد محاکمه قرار گرفت او بار دیگر از اتهام زنای محصنه تبرئه و به جرم رابطه نامشروع با دو جوان به 99 ضربه شلاق و به جرم تحریک آنها به درگیری به سه سال محرومیت از هرگونه فعالیت اقتصادی محکوم شد. کیمیا به این رأی اعتراض کرد اما در نهایت رأی دادگاه دیروز در دیوان‌عالی کشور مورد تایید قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد