پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پسر بچه چهار ساله دختر بچه دو ساله را کشت

سایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : وفور سلاح در استان لرستان این بار قربانی گرفت تا دختربچه دو ساله در یک بازی کودکانه به دست پسربچه چهار ساله به قتل برسد.



 نگهداری اسلحه در منزل جان دختربچه دو ساله را در شهرستان کوهدشت گرفت تا این بار به رغم هشدارهای مسئولان نگهداری سلاح در این استان قربانی بگیرد.

مطابق اطلاعات به دست آمده از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی لرستان در پی اطلاع در خصوص یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان کوهدشت ماموران انتظامی این شهرستان بلافاصله به محل اعزام شدند که مشخص شد دختربچه دوساله به هویت "ه . گ" بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست داده است.

بنابر این گزارش در روز حادثه پسرعموی این دختربچه که چهار سال سن دارد به سراغ اسلحه کلت کمری موجود در منزلشان رفته و در حین بازی با آن ناگهان دست به روی ماشه اسلحه برده و یک عدد گلوله به سمت مقتول شلیک کرده که با اصابت گلوله به سینه این دختر دوساله به زندگی این کودک لرستانی پایان می دهد.

مطابق اظهارات مسئولان نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت اسلحه به کار رفته توسط ماموران کشف و ضبط شده است.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که یکی از مشکلات و معضلاتی که به نوعی موجب مرگ و میر و احساس ناامنی در استان شده وجود اسلحه مجاز و غیرمجاز است چرا که نگهداری اسلحه همانند بمبی است که هر لحظه ممکن است به خاطر غفلت، عصبانیت و استفاده آن در مراسم های مختلف موجب خسارات جانی جبران ناپذیری شود.

آنچه مسلم است نگهداری اسلحه نه تنها امنیت را برای خانواده فراهم نمی کند بلکه هر از چندگاهی خانواده هایی را تا ابد داغدار می کند که این امر جای تامل دارد.

نیروی انتظامی استان لرستان به شهروندان لرستانی توصیه کرده است به خاطر حفظ جان خود و اعضای خانواده در تحویل سلاح به مراجع ذی ربط عجله کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد