پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

زائری: جایی که 3 هزار میلیارد را می‌برند، نباید موضوع شیث و نصرت

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : محمدرضا زائری درباره اتفاقی که در فوتبال افتاد، واکنش متفاوتی نشان می‌دهد و می‌گوید:« در جایی که 3000 میلیارد را می برند و اتفاقی نمی‌افتد، چرا ماجرای شیث رضایی و محمد نصرتی تا این حد بزرگ شود؟»



محمدرضا زائری، روزنامه نگار و پژوهشگر، از رویکردی که رسانه‌ها در قبال دو بازیکن خاطی پرسپولیس پیش گرفتند، انتقاد می‌کند و به زندگی می‌گوید: « من هم اعتقادم بر اینست که نباید اتفاقی که در فوتبال افتاد، تا این حد رسانه ای می شد چون این صحنه ها در رسانه‌های خارجی نمود پیدا کرد همانطور که می بینیم به اشتباه، صحنه‌هایی از قتل قذافی و اوضاع قبل از مرگش منتشر شده است. قرار نیست رسانه ها هر چیزی را نمایش بدهند ضمن اینکه نباید فراموش کنیم وضعیتی که در فوتبال داریم، نشانه‌ای از وضعیتی است که در جامعه داریم. »

حجت الاسلام زائری با اشاره به شرایطی که در جامعه ایرانی وجود دارد، می‌گوید:« چیزی که در فوتبال می بینیم، چه خوب، چه بد؛ نتیجه شرایط کلی جامعه ما است ؛ پس نباید تعجب کنیم اگر خروجی فوتبال ما چیزی می شود که این روزها خیلی ها با آن مشغول هستند. به هر حال باید فوتبال ما به جامعه ما نیز بیاید و اگر غیر از این باشد باید تعجب کنیم!»

او که انتقادش به وضعیت موجود را با این ادبیات خاص مطرح می‌کند، در ادامه می‌گوید:« در جایی که 3000 میلیارد را می برند و اتفاقی نمی‌افتد، چرا ماجرای شیث رضایی و محمد نصرتی تا این حد بزرگ شود؟ به هر حال وقتی چنین اتفاق هایی در حوزه های مختلف در کشورمان می‌افتد، باید دو بازیکن هم پیدا شوند که چنین عملی را در فوتبال انجام دهند. خدای ناکرده من کار این دو بازیکن را تایید نمی کنم اما می گویم به هر حال همه چیز در یک جامعه باید به هم بیاید تا تناسب بر هم نخورد.»

حجت الاسلام زائری که سال‌ها تجربه کار رسانه را دارد ، معتقد است که نباید به این موضوع تا این حد پرداخته می‌شد:« اتفاق های بسیار بدتر از چیزی که در بازی پرسپولیس دیدیم، در جامعه می افتد اما فراموش نکنیم که ما به عنوان نماینده رسانه، یک جاهایی وظیفه پرده پوشی داریم. نه با این هدف که بگوییم ، همه چیز خوب است؛ بلکه با این دیدگاه که یکسری از حرمت ‌ها حفظ شود. وقتی چنین بحثی بین مردم تا این حد پخش شود، قبحش بین کودک و نوجوان از بین می‌رود.البته این حرف ها برای اینست که بگوییم که نباید بحثش تا این حد مطرح می‌شد؛ حالا که بحث مطرح شده، رویکرد ما هم باید متفاوت باشد. اگر از این به بعد کسی به این موضوع پرداخت، دیگر اهمیت ندارد چون متاسفانه یکسری حریم‌ها از بین رفت. اما حرف من اینست که باید از این به بعد به ریشه‌های اتفاقی که افتاده، توجه شود به جای اینکه مدام درباره مصداق و خروجی که مردم دیدند، حرف بزنیم. اهالی فن باید از این به بعد بدون اشاره مستقیم به اتفاقی که این دو بازیکن رقم زدند، به ریشه‌های اصلی این ماجرا بپردازند تا بلکه شاهد اتفاق های مثبتی در حوزه فرهنگ باشیم.»

نظرات 1 + ارسال نظر
SARA 1390/08/18 ساعت 21:32

سلام وبلاگ باحالی داری
من سارام یه چیز توپ پیدا کردم گفتم بهت بگم
یه سایت باحال پیدا کردم که اگه خوش شانس باشی میتونی فقط با 1000 تومن صاحب موبایل و لپ تاپ شی فقط کمافیه که از طریق لینک زیر ثبت نام کنی بعد میفهمی چیکار کنی
https://bidfa.net/?rid=26326#register

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد