پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

دستبرد نیم میلیاردی زوج جوان از همسایه

سایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : زن و شوهری که حدود 500میلیون تومان طلا را از یک طلافروشی به سرقت برده بودند به دام افتادند.


چندی پیش مرد طلافروشی به پلیس آگاهی رشت مراجعه کرده و از یک دستبرد بزرگ به مغازه خود خبر داد. شاکی به پلیس گفت امروز وقتی در مغازه خود را باز کردم با کمال تعجب دیدم تمامی طلاهای مغازه‌ام که نزدیک به 10 کیلوگرم وزن داشت به سرقت رفته است. این مقدار طلا بیش از نیم میلیارد تومان ارزش داشت.

با سپرده شدن موضوع به کارآگاهان اداره آگاهی تحقیقات کارآگاهان درباره این سرقت بزرگ آغاز و ماموران پس از کاوش‌های میدانی به یکی از مغازه‌دارانی که در همسایگی مالباخته صاحب کسب و کار بود مظنون شده و وی را تحت نظر گرفتند.

سرانجام ظن ماموران به رفتارهای مشکوک این مرد باعث بازداشت وی شد. مظنون در جلسه بازجویی به اظهاراتی ضد و نقیض پرداخته و سرانجام به دزدیدن طلاهای همسایه خود اقرار کرد. این مرد به پلیس گفت که به طمع به دست آوردن پول زیاد نقشه سرقت از مغازه همسایه‌اش را کشیده و آن را با همکاری همسر 22 ساله خود انجام داده و مقدار قابل توجهی از آن را نیز فروخته است. با این شواهد ماموران مقداری از طلاهای سرقتی را از سارق پس گرفته و مالخر طلاها را نیز دستگیر کردند. تحقیق درباره این پرونده ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد