پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

۳ متجاوز به عنف فردا اعدام می‌شوند

معاون دادستان قزوین زمان اعدام سه آدم ربا و متجاوز به عنف را صبح روز شنبه ۲۱ آبان اعلام کرد.
علی‌اکبر لشکری اعلام کرد: در پی اعلام فقدان یک دختر دانشجو مأموران پلیس اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده‌اند.



وی ادامه داد: در ادامه موارد مشابه دیگری در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی قرار گرفت که در نهایت مشخص شد چهار نفر به بهانه مسافر‌کشی در ساعت‌های غروب، خانم‌ها را سوار کرده و در ادامه در یک نقطه خلوت آنها را در داخل صندوق عقب انداخته و از قزوین خارج می‌شدند.

معاون دادستان قزوین اضافه کرد: در تحقیقات پلیس از شاکیان و اعتراف متهمان مشخص شد این چهار نفر پس از ربودن هر یک از این خانم‌ها، آنها را به یکی از روستاهای اطراف بوئین‌زهرا منتقل و پس از آزار و اذیت مرتکب عمل منافی به عفت می‌شدند.

وی تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر جرایم انتسابی بودند ولی شواهد جمع‌آوری شده از سوی پلیس موجب شد تا لب به اعتراف بگشایند.

لشکری خاطرنشان کرد: سه متهم ۳۰، ۲۳ و ۳۰ ساله متأهل و دارای خدمت خویشاوندی با یکدیگر هستند که پرونده آنها به اتهام آدمربایی، تجاوز به عنف، ایراد ضرب و جرح عمدی و مشارکت در سرقت و نفر چهارم نیز به اتهام آد‌م ربایی، ایراد ضرب و جرح عمدی و رابطه نامشروع مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس مواد ۳۶۷، 652، 480، 484، 442 و مواد ناظر به ماده 418 بند د ماده 82 و 637 قانون مجازات اسلامی مورد بررسی و رأی نهایی صادر شد.

وی عنوان کرد: حکم صادره در شعبه یازدهم دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفت و تایید شد.

معاون دادستان قزوین توضیح داد: بر اساس حکم صادره متهم م ـ د به اتهام آدم ربایی به ۱۳ سال حبس و به اتهام رابطه نامشروع و به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد؛ متهم س ـ د به اتهام آدم ربایی، تجاوز به عنف و مشارکت در سرقت به اعدام، ۱۵ سال حبس و 60 ضربه شلاق، الف ـ ش به اتهام آدمربایی، تجاوز به عنف و ایراد ضرب و جرح عمدی به ۱۳ سال حبس و اعدام و متهم س ـ الف به اتهام آدمربایی، تجاوز به عنف و مشارکت در سرقت به 60 ضربه شلاق، 15 سال حبس و اعدام محکوم شدند.

وی تصریح کرد: هر چهار متهم به دلیل ایجاد ضرب و جرح عمدی علاوه بر آرای صادره به پرداخت دیه محکوم شدند.

لشکری یادآور شد: حکم اعدام سه متهم متجاوز به عنف و آدم ربا صبح روز شنبه ۲۱ آبان در زندان مرکزی قزوین به اجرا درمی‌آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد