پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

داستان رهاسازی بیماران ادامه دارد/عکس

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : هنوز زمان چندانی از ورود دادستان تهران به پرونده رهاسازی 2 بیمار در حاشیه تهران نمی‌گذرد که روز چهارشنبه هفته گذشته با شیوه‌ای متفاوت یک بیمار زن 50 ساله در حالی که لباس بیمارستان به تن داشت، ‌در حاشیه خیابان رها شد.

وزنامه جام‌جم نوشت:

بعدازظهر چهارشنبه، رهگذران با مشاهده زن بیماری که درون یک پتو در حاشیه خیابان ری رها شده بود، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند. به دنبال این تماس و حضور ماموران کلانتری 113 بازار در محل مشخص شد، زن بیمار لباس بیمارستان به تن دارد و ساعتی پیش در این محل رها شده است. در تحقیق از زن بیمار، وی عنوان کرد: در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران بستری بودم که مرا با آمبولانس به این محل آورده و رها کردند.

با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، موضوع به مقام قضایی گزارش و تحقیق در این زمینه آغاز شد. با بررسی اولیه محل رها شدن زن بیمار، ماموران با استفاده از دوربین مداربسته یک طلافروشی متوجه شدند برخلاف اظهارات زن بیمار، وی توسط 2 نفر و با یک خودروی پراید به این محل منتقل و رها شده است. در مرحله بعدی تحقیق از بیمارستان محل بستری زن بیمار مشخص شد 2 نفر از بستگان این زن با حضور در این محل، وی را ـ در حالی که هزینه بیمارستان رایگان منظور شده ـ با صورتجلسه‌ای از بیمارستان ترخیص کرده‌اند.

با گزارش نتیجه اولیه تحقیقات به قاضی پرونده، دستور قضایی برای پیگیری و تحقیقات بیشتر صادر شد. هنوز مشخص نیست زن بیمار که از هوشیاری لازم برخوردار است و در تحقیقات اولیه عنوان کرده با آمبولانس از بیمارستان خارج شده، چگونه با لباس بیمارستان و با خودروی پراید در خیابان ری تهران رها شده است.

در انتظار اظهارنظر مسوولان

مسوولان بیمارستان یاد شده و وزارت بهداشت تاکنون در این زمینه اظهارنظری نکرده‌اند. دیروز با یکی از مسوولان بیمارستانی که زن بیمار پیش از این در آن محل بستری بود، تماس گرفتیم؛ اما وی گفت که در این زمینه پاسخگو نیست. وی افزود: برای کسب نظر مسوولان بیمارستان باید با مجوز و نامه اداری و در ساعت اداری به بیمارستان مراجعه و موضوع را پیگیری کنید.

چندی پیش نیز 2 بیمار بستری در یکی از بیمارستان‌های دولتی در حاشیه تهران رها شده بودند که با دستور دادستان تهران، موضوع به صورت ویژه رسیدگی شد که به تغییر و تحول در مدیریت بیمارستان و بازداشت چند نفر از مقصران حادثه انجامید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد