پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

درسهای احمدی نژاد پای تخته سیاه + تصویر

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : رئیس​جمهور در نخستین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی، پای تخته سیاه رفت و با گچ درس آزادی و عدالت را روی آن تشریح کرد.




محمود احمدی‌نژاد در نخستین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی، که به درخواست جوانان حاضر در مراسم در کسوت معلمی قرار گرفته بود، با نگارش "بسم الله الرحمن الرحیم" بر تخته سیاه، کار خود را آغاز کرد.

مشق اول این بود: خداوند همه این عالم را برای انسان خلق کرده و انسان را نیز برای خودش خلق کرد. پس انسان جلوه خداوند است و اگر انسان خلق نمی‌شد راهی برای شناخت خداوند وجود نداشت.



به گفته رئیس جمهور پیامبر آمده تا عدالت، عشق و کرامت را برپا کند. رییس دولت دهم گفت: انسان منهای آزادی بی‌مفهوم است، هر انتخابی که انسان انجام می‌دهد تابع آزادی او است.


احمدی‌نژاد چندین بار تاکید کرد ‌که «ماموریت امروز ما ساختن ایران است».



احمدی نژاد نهایتا چنین نتیجه گرفت: به نسبتی که حاکم عادل، عاشق و آزاد است می‌تواند جامعه را به عدالت، عشق و آزادی برساند، و همه این‌ها در وجود کسی به نام انسان کامل است که ما به آن امام می‌گوییم. حاکمی که بویی از این‌ها نبرده باشد چه می‌تواند بکند؟


حسن ختام این جلسه آموزشی این بود: وقتی می‌گوییم ایران، ممکن است بعضی‌ها فکر کنند منظور ناسیونالیسم است اما ایران یک فرهنگ و تمدن است. این‌که می‌گوییم ایران، تفاخر نیست بلکه یادآوری مسوولیت تاریخی ما برای ساختن ایران و جهان است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد