پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

اخاذی میلیونی با تهیه فیلم غیراخلاقی

پسری که با کشاندن دختر مورد علاقه‌اش به خانه از او فیلم غیراخلاقی تهیه کرده بود، به اتهام باج‌گیری از این دختر بازداشت شد.



این پرونده با اعلام شکایت دختر جوان در پلیس آگاهی شیراز گشوده شد. این دخترگفت یک سی‌دی از خودش به همراه نامه‌ای را دریافت کرده و مجبور شده به خاطر تهدیدهای ارسال‌کننده نامه به او باج بدهد. وی توضیح داد: «چند روز قبل بسته‌ای به خانه‌ام پست شد وقتی آن را باز کردم یک حلقه سی‌دی و یک نامه پیدا کردم. در نامه نوشته شده بود اگر 16میلیون تومان نپردازم فیلم تکثیر خواهد شد در حالی که نمی‌دانستم ماجرا چیست و تصور می‌کردم بسته را به اشتباه برایم فرستاده‌اند به تماشای سی‌دی مشغول شدم و در کمال ناباوری دیدم فیلمی غیراخلاقی از من است».

شاکی در ادامه گفت: «من مدتی قبل به طور اتفاقی در خیابان با پسری جوان به نام حمید آشنا و با او دوست شدم؛ پسر خوبی به نظر می‌رسید و به‌تدریج علاقه‌ام به او بیشتر شد تا اینکه یک روز حمید از من دعوت کرد به خانه‌شان بروم او هدف از این دعوت را صحبت کردن و آشنایی بیشتر اعلام کرد من هم مخالفتی نکردم وقتی به آنجا رفتم، غیراز حمید کسی در منزل نبود.»
دختر جوان اضافه کرد: «در خانه حمید با من رابطه برقرار کرد ولی فکر نمی‌کردم از این صحنه‌ها فیلمبرداری‌شده و اصلا نمی‌دانم این فیلم به دست اخاذ ناشناس افتاده است. من اوایل تلفن‌های فرد ناشناس را جدی نگرفتم اما بعد از آبرویم ترسیدم و مجبور شدم پولی را که داشتم به او بدهم تا فیلم را پخش نکند اما آن فرد هنوز هم از من پول می‌خواهد و خیال ندارد این بازی را تمام کند.»

ماموران بعد از شنیدن حرف‌های این دختر تحقیقات وسیعی را آغاز کردند. آنها بازجویی از حمید را بهترین راه برای رسیدن به فرد ناشناس تشخیص دادند حمید در ابتدا حاضر نبود رابطه با شاکی را بپذیرد اما وقتی ماموران خانه او را جست‌وجو کردند، فهمیدند آنجا به دوربین مدار بسته مجهز است همین موضوع فرضیه دست داشتن حمید در باج‌گیری میلیونی را قوت بخشید و بازجویی‌ها از این پسر وارد مرحله تازه‌ای شد.

حمید بعد از مدتی مقاومت بالاخره به جرمش اعتراف کرد و گفت: «من از قبل خانه‌ام را به دوربین مداربسته مجهز کرده بودم وقتی با این دختر آشنا شدم او را برای برقراری رابطه به منزلم دعوت و از او فیلمبرداری کردم یک روز وقتی داشتم این فیلم را تماشا می‌کردم به فکرم رسید با استفاده از آن اخاذی کنم به این تربیت که مشکلات مالی‌ام هم حل می‌شد.»

متهم ادامه داد: «من سی‌دی و نامه را برای طعمه‌ام فرستادم و با تغییر دادن صدایم به او تلفن می‌زدم و به تهدید‌هایم ادامه می‌دادم تا بلکه به هدفم برسم من فکر نمی‌کردم این دختر شکایت کند چون تصورم این بود از آبرویش می‌ترسد و خواسته‌هایم را انجام می‌دهد.»بنا بر این گزارش، حمید اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد