پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

اتوبوس: کامبیز حسینی از صدای آمریکا اخراج شد

http://hatefkhaledi2.persiangig.com/image/kambizhosseiny.jpg

سایت «اتوبوس» نوشت:

یک رادیوی پارسی‌زبان گزارش داد قطع پخش «پارازیت» از شبکه «صدای آمریکا»، به علت اخراج مجری این برنامه رخ داده است.

به گزارش اتوبوس دات‌کام، اخیرا به دنبال انتشار پیامی در فیس‌بوک این برنامه با این مضمون که: «دوستان پارازیت چند هفته آینده برنامه نخواهد داشت، از طریق همین صفحه تاریخ دقیق بازگشت پارازیت رو به اطلاع‌تون می‌رسونیم؛ تا به زودی»، پخش این برنامه متوقف شده بود.

هرچند گروهی اشاره کردند که چون در آخرین برنامه پارازیت نسبت به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا در مقابل جنبش وال‌استریت اعتراض شده بود از ادامه پخش آن جلوگیری شده است، اما رادیو کوچه گزارش داده که مجری این برنامه از محل کار خود اخراج شده است.

در این گزارش تشریح شده که حدود دو هفته قبل و به دنبال تشدید اختلافات «کامبیز حسینی» با «سامان اربابی»، (تهیه‌کننده پارازیت) این مجری طبق روال همیشگی خود عصبانی شده اما این‌بار علاوه بر فحاشی، یک صندلی را نیز به سوی یکی از کارمندان خانم آن مجموعه پرتاب کرده است. به دنبال این رخداد، بخش پرسنلی صدای آمریکا نیز به دلیل اعمال رفتار خشونت‌آمیز، پرتاب کردن صندلی و فحاشی در محل تحریریه، کامبیز حسینی از محل کار اخراج کرده است.

گفته می‌شود «کامبیز حسینی» از زمان ناآرامی‌های پس از صدای آمریکاسال ۸۸ خود را از چهره‌های تأثیرگذار ضد انقلاب می‌دانسته و در مصاحبه با رسانه‌های آمریکایی، برنامه «پارازیت» را که با در آمیختن هزل و هجو و هتک حرمت افراد حقیقی روی آنتن می‌رفت، پرمخاطب‌ترین برنامه «طنز سیاسی درباره ایران!» معرفی کرده بود. از طرف دیگر، صاحبنظران عدم وجود رقیب برای این برنامه را دلیل اصلی ایجاد توهم خود بزرگ‌بینی پارازیت دانسته‌اند.


پس از حضور رامین عسگری به عنوان مدیر جدید "صدای آمریکا" بسیاری از کارمندان این رسانه کنار گذاشته شدند.

گفتنی است پیش از این، محسن سازگارا، «رودی بختیار» مشاور ارشد رئیس این شبکه و «کوروش صحتی»، «احمد باطبی» و «جمشید چالنگی» کارمندان رسمی سازمان صدای آمریکا نیز اخراج شده بودند.

این اخراج ها سبب شده که برخی رسانه های اپوزیسیون رویکرد بخش فارسی صدای آمریکا را در راستای سیاست های ایران توصیف کنند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد