پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

جنایات عجیب در پی گفت و گوی شبانه با شیطان!

سایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : گفت و گوهای شبانه مرد شیشه‌ای با شیطان به قتل پدر و زخمی کردن همسر و پسر کوچکش منجر شد.



به گزارش تهران امروز بعدازظهر 21 آذرماه ساکنین طبقه دوم ساختمانی دو طبقه در منطقه امامزاده حسن با شنیدن ضجه‌های سمیه، همسایه طبقه پایین خود بلافاصله خود را به واحد آپارتمانی وی رساندند. در همان لحظات سعید شوهر سمیه در حال هذیان گویی به سرعت از ساختمان خارج شد. همسایه‌ها وقتی بدن مجروح سمیه که کف اتاق پذیرایی افتاده بود را مشاهده کردند بدون خبر کردن اورژانس به سرعت وی را به بیمارستان رسانده و جان وی را نجات دادند. سمیه که آثار ضربات چاقوی متعدد روی بدنش دیده می‌شد به ماموران پلیسی که بالای سر وی در بیمارستان حاضرشده بودند گفت صبح امروز یکمرتبه سعید که حالش طبیعی به نظر نمی‌رسید چاقو را برداشته و به جانم افتاده و مرا به شدت مجروح کرد و از خانه خارج شد.



پدر کشی در پی مجروح کردن همسر

چند ساعت بعد از تشکیل پرونده برای متهم فراری، پلیس در جریان جنایتی دیگر توسط متهم قرار گرفت.

فردی که خود را محمد حسین برادر سعید معرفی کرد به 110 زنگ زده و اعلام کرد پدرش ابوالحسن نیز توسط سعید به قتل رسیده است. با حضور ماموران در خانه ابوالحسن واقع در خیابان اردشیر در سه راه آذری سعید به آنها گفت: ساعتی پیش خاله‌ام که در شهرستان زندگی می‌کند با من تماس گرفت وبا حالتی وحشت زده گفت: سعید با من تماس گرفته و گفته شوهرخواهرت را کشته‌ام. خاله‌ام از من خواست به سرعت به خانه پدرم رفته و از راست یا دروغ موضوع با خبر شوم.وقتی در خانه پدرم را باز کردم با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدم پدر پیرم روی فرش خانه افتاده بود و خون زیادی از بدن وی رفته بود و همه چیز حاکی از مرگ وی بود.



هجوم سه باره متهم، این بار به فرزندخود

ماموران بلافاصله موضوع را به دادسرای جنایی تهران اطلاع داده و دقایقی بعد بازپرس شهریاری قاضی ویژه قتل به همراه تیمی از کارآگاهان ویژه قتل اداره آگاهی در محل حاضر شده و رسیدگی به پرونده را آغاز کردند.

بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد ابوالحسن قبل از کشته شدن مقاومت زیادی را در مقابل قاتل انجام داده است ولی قاتل با وارد کردن 8 ضربه مرگبار با جسمی تیز و به احتمال قوی چاقویی بزرگ و بریدن قسمت جلوی گلوی وی او را کشته است.

ساعتی پس از حضور ماموران در محل جنایت بار دیگر ماموران کلانتری هفت چنار با خبر شدند که سعید دقایقی پیش دو مرتبه به منزل خود برگشته و این بار قصد کشتن پسر سه ساله خود به نام پوریا را داشته است ولی با دخالت دو تن از همسایه‌ها وی فقط توانسته چندین ضربه چاقو به بدن فرزندش وارد کرده و دست آخر هم با زدن چاقو به بدن خود شروع به خودزنی کرده و ضرباتی را به سر و بدن خود وارد کرده که در نهایت به بیهوشی وی منجر شده است.

با حضور ماموران پلیس و اورژانس در خانه سعید، وی به همراه پوریا به بیمارستان منتقل شده و تحت فوریت‌های پزشکی قرار گرفتند.

کارآگاهان بلافاصله به پرس و جو از شهرام و محمد دو جوانی که با مداخله خود مانع از قتل پوریا شده بودند پرداختند.



نقشه‌ای برای نجات جان کودک خردسال

شهرام به کارآگاهان گفت: ما همسایه طبقه بالای سعید هستیم. بعد از زخمی شدن سمیه توسط سعید من مدام پشت پنجره می‌رفتم تا از ادامه ماجرا با خبر شوم. ساعاتی بعد یکمرتبه سعید را دیدم که با چک کردن اطراف خود دومرتبه وارد خانه‌اش شده و پوریا را به داخل حیاط برده و شروع به چاقو زدن به وی کرد. من که از این‌همه قساوت تعجب کرده بودم بلافاصله به قصد کمک به پوریا به سمت حیاط حرکت کردم که داخل راه‌پله‌ها محمد را دیده و موضوع را به طور خلاصه به وی گفته و او هم همراه من به حیاط آمد.در این لحظات بود که سعید با بی‌رحمی گلدانی را از روی زمین بلند کرده و به سر پوریا کوبید. ما که سعید را می‌دیدیم که با داشتن یک چاقو و قمه دردستانش در حال زدن ضربه به بدن پوریاست و می‌دانستیم که وی در این لحظات بسیار خطرناک است به سرعت نقشه‌ای کشیدیم.طبق این نقشه به محض ورود به حیاط محمد شیشه هال را خرد کرده و توجه سعید را به خود جلب کرد و تا سعید به سمت شیشه شکسته رفت که ببیند چه خبر شده من به سرعت خود را به پوریا رسانده و به همراه محمد از خانه گریخته و پوریا را به بیمارستان رساندیم.وقتی به خانه برگشتیم بدن نیمه جان سعید را دیدیم که روی زمین افتاده بود و خون زیادی از وی رفته بود. متوجه شدیم او در غیاب ما با وارد کردن ضربات قمه به سر و بدن خود اقدام به خودزنی کرده است.سعید در تمامی این لحظاتی که وی را می‌دیدیم وضع عجیبی داشت و مثل آدم‌های دیوانه می‌مانست.



شیطان؛ اینجا بخواب!

این اظهارات با تصدیق دیگر همسایه‌ها همراه شد. آنها گفتند: شب قبل از حادثه سعید یک رختخواب را در راهروی طبقات پهن کرد و شروع به صحبت با شخصی خیالی کرد و گفت: شیطان جان این رختخواب را برای تو پهن کرده‌ام تو امشب اینجا بخواب. در حالی که ما از حرف‌های او به وحشت افتاده بودیم اما این حرف‌ها را ناشی از توهمات وی دانستیم چرا که می‌دانستیم وی اعتیاد شدیدی به شیشه دارد و باز هم دچار توهم شده است.

تحقیقات کارآگاهان نشان داد سعید بیش از 30 سال است انواع مواد مخدر را مصرف می‌کند و از سالها پیش به شیشه هم آلوده شده است. همچنین پزشکان بررسی‌کننده وضعیت روحی سعید گفتند نشانه‌هایی از توهم شدید وی در زمان جنایت در وی مشهود است.

گفتنی است در حال حاضر پوریا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تحت مراقبت شدید قرار دارد ولی حال مادر وی رو به بهبودی است و خطر جانی وی را تهدید نمی‌کند. همچنین متهم نیز تحت درمان قرار دارد تا پس از بهبودی به پلیس آگاهی منتقل شده و به اتهام قتل و ضرب و جرح مورد بازجویی قرار گیرد.

لازم به ذکر است ادعای جنون افرادی که در حالت توهم ناشی از مصرف شیشه مرتکب قتل عمد شوند از آنها پذیرفته نمی‌شود و برای آنها کیفرخواست قتل عمد صادر می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد