پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

واکنش دایی به مایلی کهن:خدامریضها راشفا دهد!

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : علی دایی پس از تساوی صفر - صفر برابر شاهین بوشهر گفت: هر دو تیم بازی متعادلی انجام دادند و نتیجه عادلانه بود. البته اگر ما هوشمند‌تر بازی می‌کردیم می‌توانستیم پیروز شویم.



وی ادامه داد: هیچ تیمی تاکنون نتوانسته در یک نیمه راه آهن را تحت فشار قرار دهد. مطمئن باشید بردهای ما از دور برگشت آغاز می‌شود. از نظر فنی من به تیم انتقاد دارم ولی دلیل تساوی‌های زیاد ما بازی‌های خارج از خانه بود.

دایی در مورد اخراج ستار زارع از راه آهن گفت: این بازیکن را اخراج نکردیم. او یک آدم احساسی است که متاسفانه ارتباطات خانوادگی بسیار برایش مهم است و به خاطر همین ارتباطات از راه آهن جدا شد.

سرمربی راه آهن در مورد اظهارات مایلی کهن گفت: ایشان اگر جرات دارد اسم من را بیاورد و چنین حرف‌هایی بزند. در دو مصاحبه اخیرش ۹۰ درصد حرف‌هایی که در مورد من زده دروغ بوده است. این مسئله را به شما ثابت می‌کنم. او در مصاحبه اخیرش چرندیات زیاد گفته است.

دایی ادامه داد: این آقا به ۵۰ خانواری که در تولید من کار می‌کنند توهین کرده است. طرز لباس پوشیدن من و طرز لباس پوشیدن این آقا را ببینید. جنس تولیدی دایی بنجل نیست. همه علی دایی را می‌شناسند و گذشته او را می‌دانند. او هر چند وقت یک بار مصاحبه می‌کند و خودش را نشان می‌دهد. از خدا می‌خواهم تمام مریض‌ها را شفاف دهد.

وی در مورد شایعه حضورش در پرسپولیس گفت: چنین چیزی صحت ندارد و من این فصل با راه آهن قرارداد دارم و تا آخر در این تیم می‌مانم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد