پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

مردم نیشابور 900خشت طلای گنبدهای حرمین کاظمین (ع) را تامین کردند

مردم نیشابور 900خشت طلای گنبدهای حرمین کاظمین (ع) را تامین کردند

نیشابور-معاون استاندار و فرماندار نیشابور گفت: مردم این شهرستان 900 خشت از 11 هزار خشت طلای گنبدهای حرمین کاظمین (ع) را تامین کردند.



به گزارش خبرنگار ایرنا، 'سیدجلال هاشمی' روز پنجشنبه در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان به نمایندگی از مردم نیشابور 800 میلیون تومان برای بازسازی مسجد صفوی شهر کاظمین را تعهد کرده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون مبلغ اندکی از مبلغ موردنیاز جمع آوری شده، خواستار مشارکت بیشتر مردم در بازسازی این بنای مقدس شد.
وی خطاب به مسئولان اجرایی شهرستان گفت: فرصت برای خدمت‌رسانی کم است و زمان به ‌سرعت سپری می‌شود، لذا باید برای پیشبرد امور فعالیت بیشتری کرد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از روند فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: بیمارستان 120 تختخوابی حضرت زین‌العابدین (ع) که توسط جمهوری اسلامی ایران در کربلا در حال ساخت است، بزودی بهره‌برداری می‌شود.
جعفر دهنوی افزود: مقرر شده است با مشارکت این ستاد ارتفاع گنبد حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) نیز چهار متر افزایش یابد.
وی با بیان اینکه در برنامه‌ای باعنوان 'یا حسین' در پنج گام، سنگ ‌های دور حرم حضرت امام حسین (ع) تعویض می‌شود، اظهارداشت: صحن ‌های حرم ‌های حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل‌ العباس (ع)، مسقف خواهد شد.
وی گفت: ساخت هفت در مسجد صفوی توسط ستاد بازسازی این استان تعهد شده که چهار در از این تعداد نصب شده و مقدمات نصب سه در دیگر نیز در حال فراهم شدن است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، بازسازی عتبات را سفارش پیامبر اکرم (ص) دانست و اظهار امیدواری کرد با نابودی آل ‌سعود، صحن و سرای مناسب در بقیع ساخته شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد