پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

افشاگری دختر جوان از فساد اخلاقی یک مدیر

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین سه‌شنبه هفته گذشته خبرنگارانی که برای شرکت در جلسه هیات مدیره یکی از مجموعه‌های اقتصادی کشور به محل این مرکز دعوت شده بودند با حادثه عجیبی مواجه شدند؛ حضور یک دختر جوان در آن جلسه و بیان یک رابطه با یکی از مدیران با سابقه و تقریبا شناخته شده باعث شد مسئولان روابط عمومی این مرکز اقتصادی، عذر خبرنگاران را خیلی سریع خواسته و آنان را از جلسه بیرون کنند!

در همین رابطه یکی از سایت‌های اصولگرایان منتقد نیز نوشت: انعکاس تدریجی و تصاعدی رسوایی اخلاقی یکی از مدیران اقتصادی کشور در فضای مجازی، هشدارهای جدی درباره پیامدهای این نوع روابط برای مسئولان و مدیران به همراه دارد. حضور کارمند خانم یکی از دستگاه های اقتصادی در جلسه عمومی این دستگاه و در حضور خبرنگاران و طرح موضوع روابط مدیر آن مجموعه با وی، موجب آبروریزی و ایجاد رسوایی اخلاقی در آن دستگاه گردید.

اگرچه با فشار مسئولان ارشد مجموعه مذکور، مدیر مورد اشاره استعفا داده اما اصرار این خانم بر پیگیری موضوع و علنی کردن آن، حاشیه ها را افزایش داده است.

این خانم مدعی است مدیر مذکور با وی چندین سال رابطه داشته است و اکنون به دلیل فشار همسر رسمی خود رابطه را قطع کرده و این اقدام را بازی با احساسات خود می داند، و از سوی دیگر مدیر مذکور با این رسوایی عملا همه آبرو و جایگاه و حیثیت فردی و اجتماعی خود را از دست داده و از نظر شخصیتی نابود شده است.

در این میان دیدگاه های گوناگونی بیان شده است؛ گروهی ارتباط مخفیانه این مدیر با زنی ۲۰ سال کوچکتر از خود را غیراخلاقی می دانند و هتک آبرو و حیثیت وی را مجازات منصفانه ای برایش می دانند و گروهی دیگر، اقدام این زن در علنی کردن موضوع و اشاره به خصوصی ترین مسایل رابطه در میان جمع و گرفتن فیلم از مدیر مذکور را نوعی باجگیری و وقاحت می دانند. این رسوایی نوک پیدا شده کوه یخ ناهنجاری های اخلاقی در جامعه است که بخشی به دلیل شرایط ناسالم اقتصادی، بخش دیگر بخاطر مشکلات اجتماعی و قسمتی نیز ناشی از بافت سنتی و فرهنگی جامعه است، که اگر واقع بینانه با آن برخود نشود، جامعه را به شدت ملتهب خواهد کرد.

سایت عصر خبر هم در این باره نوشت: خانم پس از ورود به جلسه با حالت خاص عصبی مسائلی را درباره هشت سال روابط نزدیک و خاص با دبیر کل مرکز مزبور را مطرح می کند.، در این حین، دبیر کل به لحاظ عصبی از هوش رفته و برخی از اعضای مرکز با رساندن خود به فرد شاکی قصد آرام کردن وی را داشتند که نهایتا موفق نمی شوند.

این فرد پس از آن جلسه اقدام به افشای روابط خود در فیس بوک کرده است و حتی در این زمینه فیلمی گویا نیز از همشنینی خاص خود با اقای دبیر کل را روی شبکه های اجتماعی قرار داده و با بیان اینکه برخی از اعضای مرکز اقتصادی خاص با تتمیع و تهدید قصد ساکت کردن وی را داشتند تهدید کرده در صورت ادامه این رویه اسناد و فیلم های بیشتری را از روابط خود منتشر خواهد ساخت. در همین حال این مرکز با کمک خبرنگار یکی از خبرگزاری های وابسته در تماس های مکرری که با خبرنگاران داشتند، خبرنگاران خبرگزاری ها را با تهدید یا تطمیع از انتشار خبر مربوط به وقایع این جلسه منع کردند. خانم «الف. د» ادعا می کند بابت اخراجش از مرکز و قطع رابطه دبیر کل شکایت نیز کرده و دادگاه هم برای شکایت وی تشکیل شده است و در آینده نزدیک اسناد بیشتری را منتشر خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد