پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

خوش‌شانس‌ترین مرد جهان + عکس

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : وقتی ۷ بار از مرگ نجات پیدا کرده و در نهایت بلیط بخت آزمایی ۱ میلیون دلاری ببرید خوب معلوم است که خوش شانس ترین مرد جهان می شوید! فرانو سیلاک به عقیده بسیاری خوش شانس ترین مرد جهان است. دلیلش؟

وقتی ۷ بار از مرگ نجات پیدا کرده و در نهایت بلیط بخت آزمایی ۱ میلیون دلاری ببرید خوب معلوم است که خوش شانس ترین مرد جهان می شوید!

فرانو از سقوط هواپیما جان سالم بدر برده، از خروج قطار از ریل زنده مانده و چندین بار اتومبیلش چپ کرده اما در همه این حوادث زنده مانده است.

خیلی ها می گویند او بیش از کوپن اش زندگی کرده است. جالب اینجاست که هواپیما آتش می گیرد و درب هواپیما باز شده و او روی علوفه های خشک می افتد و زنده می ماند.

از همه جالبتر اینکه ۷ سال قبل، در سالروز پنجمین ازدواجش ۶۰۰ هزار یورو معادل ۱ میلیون دلار بخت آزمایی برنده می شود.

تا همین اواخر در جزیره خصوصی در یک خانه لوکس زندگی می کرد اما ناگهان تصمیم اش عوض شده و به محل تولدش در پترینجا درجنوب زاگرب باز گشت تا در کنار دوستان قدیمی زندگی کند.

وی در این مدت از پول بخت آزمایی فقط یک بار عمل جراحی زانوی پا کرده و بقیه آنرا نیز برای ساخت مکانی مذهبی بدلیل شکر گزاری از زنده ماندنش در حوادث اختصاص داده است.

اکنون نیز در کنار زن و فرزندانش زندگی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد