پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

انتشار تصویر بی‌حجاب عضو شورای شهر + عکس

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : به دنبال انتشار تصویر بی‌حجاب یکی از اعضای شورای شهر همدان در صفحه شخصی فیس‌بوک وی و سپس انتشار آن در فضای مجازی، برخی از مسئولان استان همدان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار برخورد مراجع ذی‌صلاح با این اقدام شدند.

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.ir

فرماندار همدان نیز در این زمینه در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: اگر اعضای شورای اسلامی شهر در حین دوره‌ای که به عنوان نماینده مردم در شورا فعالیت می‌کنند به هر نحو ثابت شود که از قوانین جمهوری اسلامی سر باز زده‌اند و شئونات اسلامی را رعایت نکرده‌اند، طبق قانون امکان برخورد با آنها وجود دارد و این امر از سوی کمیته‌های مشخصی که در استانداری وجود دارد، انجام می‌شود.

حسن قهرمانی مطلق افزود: اگر عضوی از شورا شئونات اسلامی و قوانین نظام جمهوری اسلامی را رعایت نکند، باید در درجه اول داوطلبانه از مردم عذرخواهی و اقدام به استعفا کند و در درجه بعدی دیگر اعضای شورای شهر نیز نسبت به این اقدام بی‌تفاوت نباشند.

وی با بیان اینکه مردم ما هیچ گاه توهین به مقدسات و ارزش‌ها را برنمی‌تابند، گفت: اگر هر یک از اعضای شورای شهر شئونات اسلامی را رعایت نکند، از طریق مجاری قانونی وارد شده و با آنها به صورت جدی برخورد می‌کنیم.

فرماندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه ۱۷ دی ماه سالروز کشف حجاب قرار داریم، افزود: استعمار و استکبار از سال‌ها قبل برای کشف حجاب در ایران برنامه‌ریزی داشته ولی بانوان متدین ایران، هیچ گاه تن به این ذلت نداده‌اند، و امروز نیز به هیچ عنوان چنین اقدامی را از سوی هیچ یک از افراد جامعه به ویژه مسئولان و منتخبان خود برنمی‌تابند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد