پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

عکسی تکان‌دهنده از شکنجه‌های آل سعود (+18)

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : این سه زندانی سیاسی «عبدالله أحمد فتحی الجندلی الرفاعی» نام دارد. او به دلیل درخواست افزایش آزادی و اصلاحات در عربستان بازداشت و روانه زندان شده است.

صبح امروز خبری در رسانه های سعودی درباره جدید ترین رسوایی از درون زندان های سعودی منتشر شد که در مدت زمان بسیار کوتاهی به طور گسترده در صفحات سایت های اجتماعی منتشر شد.
 
در این خبر، تصویر یکی از زندانیان سیاسی در زندان های آل سعود دیده می شود که به طور بسیار خشونت باری مورد شکنجه قرار گرفته و زخمی شده است.
 

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.ir
این خبر در حالی منتشر شده که در یک سال اخیر سازمان ها و مؤسسات بین المللی مدافع حقوق بشر، در گزارش و بیانیه های مختلفی نسبت به وضعیت حقوق بشر و به خصوص شکنجه درون زندان های سعودی به شدت هشدار داده اند.
 
در همین حال برخی سایت های خبری سعودی نیز نام این زندانی سیاسی سرشناس با جزئیاتی از چگونگی شکنجه وی را منتشر کرده اند. این سه زندانی سیاسی «عبدالله أحمد فتحی الجندلی الرفاعی» نام دارد. او به دلیل درخواست افزایش آزادی و اصلاحات در عربستان بازداشت و روانه زندان شده است.
 
وی در ملاقاتی با یکی از نزدیکان خود فاش کرد که "شدید ترین شکنجه ها را بر روی او انجام داده اند. انواع کابل های برقی و باتوم به کمر و نقاط مختلف بدنش زده اند. نیروهای امنیتی زندان های سعودی حتی با چاقو نقاط مختلف بدن مرا زخمی کردند".
 
گفتنی است این اولین باری نیست که اخبار و اطلاعاتی در مورد وضعیت داخل زندان های سعودی در رسانه ها فاش می شود. پیش از این نیز تصاویری منتشر شده بود که نشان می داد نیروهای امنیتی چگونه افراد را با استفاده از شمشیر و یا گیوتین به قتل می رسانند و سر را از بدن آنها جدا می کنند.

منبع: شیعه آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد