پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

دانلود N-Button v1.5.0.511 – نرم افزار ایجاد ویجت (ابزارک)


N-Button نرم افزاری کاملا حرفه برای ساخت ویجت در سیستم عامل های مایکروسافتی می باشد. ویجت ها همان برنامه های کوچک و جالب گرافیکی هستند که موارد مربوط به زمان (ساعت)، ماشین حساب و یا پیش بینی آب و هوا را در کنار دسکتاپ شما قرار می دهد. از آنجایی که این نرم افزار بر اساس تکنولوژی دات نت برنامه نویسی شده است برای نصب باید بر روی سیستم عامل شما دات نت فرم ورک ورژن ۲ به بالا نصب باشد.


ویجت‌ها یا ابزارک‌ها به سرعت در حال تبدیل شدن به بخشی از زندگی دیجیتالی افراد هستند به طوری که اکنون به سختی می‌توان رایانه یا تلفن همراهی یافت که این برنامه‌ها را نداشته باشد اما ویجت دقیقاً چیست؟
در دنیای رایانه ویجت عنصری از یک رابط کاربری گرافیکی است که اطلاعاتی نمایش داده یا راه خاصی به‌ منظور تعامل با سیستم عامل و برنامه برای کاربر فراهم می‌کند.
ویجت‌ها شامل آیکون‌ها، فهرست‌های بازشونده، دکمه‌ها، کادرهای انتخاب، نشانگرهای پیشرفت، فعال و غیرفعال کردن چک مارک‌ها، نوارهای مرور، پنجره‌ها، فرم‌ها و ابزارهای دیگری برای نمایش اطلاعات و دعوت، پذیرفتن و پاسخ‌گویی کاربران به فعالیت‌ها هستند.
نرم افزار N-Button ابزاری برای ایجاد ویجت دسکتاپ می باشد. در این نرم افزار امکان ایجاد ۲۵۶ ویجت شناور بر روی دسکتاپ به منظور کنترل دستگاه های خارجی، ارسال داده های مشخص شده، اجرای برنامه ها، ارسال درخواست های http یا ارسال لیست داده ها، فراهم شده است. همچنین این نرم افزار از پورت سریال، USB و اتصال شبکه بین PC و دستگاه ها پشتیبانی می کند. نرم افزار N-Button این امکان را فراهم می کند که به راحتی و بدون نیاز به هیچ برنامه نویسی، ویجت های خود را اضافه کرده و یا تغییر دهید. چهار نوع ویجت: Relay Button، Relay Status، Relay Status، A/D Meter و Customized Button در این نرم افزار وجود دارد. نرم افزار N-Button تا ۲۵۶ ویجت را پشتیبانی می کند، اگر شما به ویجت های کمتری نیاز دارید می توانید از N-Button Lite که تنها تا ۱۶ ویجت را پشتیانی می کند، استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار N-Button:
- ابزاری برای ایجاد ویجت دسکتاپ
- امکان ایجاد ۲۵۶ ویجت شناور بر روی دسکتاپ
- پشتیبانی از پورت سریال، USB و اتصال شبکه بین PC و دستگاه ها
- استفاده آسان
- بدون نیاز به برنامه نویسی
- دارای چهار نوع ویجت: Relay Button، Relay Status، Relay Status، A/D Meter و Customized Button
- و …

 

N-Button creates up to 256 widgets that float on your desktop to control external devices, send specified data, run applications, send http requests or send data lists. It supports Serial Port/ USB and Network connection between a PC and devices.

N-Button makes it possible to control relay controller boards of National Control Devices without any programming!

Users will be able to easily add or modify their widgets by accessing the N-Button Manager. There are four types of widgets, Relay Button, Relay Status, A/D Meter and Customized Button.

N-Button suports up to 255 widgets. If you need less widgets, you can use N-Button Lite. It only supports up to 16 widgets.

 

فرمت : RAR

حجم : ۷۳۰ , ۲  مگابایت

  دریافت  N-Button.v1.5.0.51

رمز : ندارد

منبع : رز دانلود [www.RoseDownload.ir]

 

راهنمای نصب

۱- نرم افزار را نصب کنید.
۲- از پوشه ی Registration فایل NButton.reg را اجرا کنید.
۳- نرم افزار را اجرا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد