پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

جزییات تجاوز به دختر هندی از زبان نامزدش

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : نامزد دختری که در هند قربانی تجاوز گروهی قرار گرفته بود در نخستین مصاحبه پس از این حادثه جزئیات آن را گفت.این جوان هندی که خواست نامش فاش نشود در این مصاحبه از جزئیات روز حادثه و هنگامی که سوار اتوبوس شدند و کرایه خود و نامزدش را پرداخت کرد و سپس مورد ضرب و شتم قرار گرفت، گفت.

نامزد قربانی تجاوز گروهی در هند با ارائه جزئیات این حادثه گفت: پس از آنکه به همراه نامزدم به سینما رفتیم برای بازگشت به خانه سوار اتوبوس شدیم. شیشه‎‌های اتوبوس دودی بودند و فکر می‌کنم که متجاوزان برای ما دام پهن کرده بودند.

وی افزود: ما تلاش کردیم که در برابر آنها مقاومت کنیم، نامزدم در ابتدا سعی داشت از من در برابر ضرب و شتم آنها محافظت کند.

این جوان هندی در ادامه گفت: نامزدم تلاش داشت که با شماره پلیس تماس بگیرد اما متجاوزان تلفن همراه را از وی گرفتند و مانع از این کار شدند.

وی اخبار منتشر شده درباره اینکه پنج متجاوز وی و نامزدش را از اتوبوس در حال حرکت به بیروت پرتاب کردند نیز تایید کرد.

او گفت که تلاش می‌کردیم از رهگذران و رانندگان کمک بخواهیم اما آنها به بدن و صورت زخمی ما نگاه می‌کردند و از کنار ما می‌گذشتند.

وی در سخنانی از واکنش نیروی پلیس هند نیز نسبت به این حادثه انتقاد کرد.

دختر دانشجوی 23 ساله هندی پس از آنکه از سوی 6 مرد در حالی که سوار بر اتوبوس بود مورد تجاوز وحشیانه قرار گرفت و از اتوبوس در حال حرکت به بیروت انداخته شد، جان سپرد.

یکی از این متجاوزان راننده اتوبوس است و انتظار می‌رود پس از برگزاری جلسات دادگاه، این 6 نفر به اعدام محکوم شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد