پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

زندگی زوج چینی با میلیون‌ها زنبور! + عکس

خلیج فارس آنلاین : رسانه‌های دولتی چین اعلام کردند که یک زن و مرد اهل جنوب غرب این کشور با میلیون‌ها زنبور عسل زندگی می‌کنند.

ادامه مطلب ...

دفاع فرهاد رهبر از"دانشجویان پولی"

خلیج فارس آنلاین : رئیس دانشگاه تهران از مصوبه مجلس که به "دانشجویان پولی" مشهور شده است ، دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، فرهاد رهبر امروز در نشست خبری گفت: برای ارزیابی این مصوبه باید تلفیقی از قانون و اجرای آن را مطالعه کنیم.

وی افزود: در این ارزیابی باید از سویی پاسخگویی به نیازهای کشور و از سوی دیگر تامین منابع مالی لازم برای آموزش در کشور مدنظر باشد

ادامه مطلب ...

روایتی تکان‌دهنده از زندگی زنی که معتاد بود

http://www.hamshahrimags.com/Images/News/Larg_Pic/30-8-1389/IMAGE634259300038102500.jpg

خلیج فارس آنلاین : همشهری سرنخ در شماره 71 خود به سراغ زنی رفته که موفق شده بعد از اثرات تلخ و تکان‌دهنده اعتیاد بر زندگی‌اش، پاک شود و به دنبال آن پدر 86 ساله خود و 14 نفر از اعضای خانواده‌اش را از چنگال اعتیاد رهایی بخشد.

ادامه مطلب ...

تصاویر: عموهای فیتیله‌ای در لباس احرام

علی فروتن، محمد مسلمی، حمید گلی که به عموهای فیتیله‌ای مشهورند همگام با دیگر زائران ایرانی در خیمه‌های صحرای عرفات حضور داشتند و با لباس احرام اعمال حج را به جای آوردند...
ادامه مطلب ...

مشروح دادگاه پرونده قتل میدان کاج + اتهام پلیس چی ؟ !!!

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT01Wapm9_NORu4BR1A2ZFvo5Xo4gDOGdUghKmti9GPp2QO-Xzm3Q

خلیج فارس آنلاین : جلسه‌ی رسیدگی به اتهامات متهم به جنایت حادثه‌ی سعادت‌آباد از سوی قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

ادامه مطلب ...

توضیحات خانم هنرپیشه درباره یک خبر و توضیحات «تابناک»

خلیج فارس آنلاین : سردبیر «تابناک» ـ پنجشنبه هفته گذشته، خبری منتشر کردیم با این عنوان: «فرار هنرپیشه سینما از صحنه تصادف!» و در آن بدون آوردن نام از کسی، اتفاقی را که به درستی کامل آن اطمینان داشتیم، نقل کردیم تا به حکم تکلیف و رسالت رسانه ای خود، تلنگری زده باشیم به خود و تک تک آحاد جامعه، چرا که برای رشد و تعالی جامعه ای که در آن زندگی می کنیم، تنها شعار کافی نیست و در هر جایگاه و منزلت اجتماعی که باشیم، باید عمل به قوانین و قراردادهای اجتماعی، نخستین سرلوحه رفتارمان باشد.

ادامه مطلب ...

دختر متولد ۱۳۶۴، جوان ترین قاضی ایران!

خلیج فارس آنلاین : سمانه متقی متولد سال ۱۳۶۴ و جوان ترین دختر قاضی ایرانی است که در حال حاضر قضاوت هایی را در دادگاه یزد بر عهده دارد.

او ۷۳۰ روز است که در دادسرا کار می کند و ۶ سال دیگر تا پایان تعهدش به قوه قضاییه باقی مانده است.
وی که رتبه کنکورش ۳۹ شده بود و برای دوره لیسانس به عنوان بورسیه دانشگاه علوم قضایی وارد دانشگاه می شود، در کلاسی درس خوانده است که تمام دانشجویانش پسر بوده اند.

ادامه مطلب ...

داستانی از ایتالو کالوینو: شهری که همه مردمش دزد بودند!

خلیج فارس آنلاین : شهری بود که همة اهالی آن دزد بودند. شبها پس از صرف شام، هرکس دسته کلید بزرگ و فانوس را برمیداشت و از خانه بیرون میزد؛ برای دستبرد زدن به خانة یک همسایه. حوالی سحر با دست پر به خانه برمیگشت، به خانة خودش که آنرا هم دزد زده بود. به این ترتیب، همه در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی میکردند؛ چون هرکس از دیگری میدزدید و او هم متقابلاً از دیگری، تا آنجا که آخرین نفر از اولی میدزدید. داد و ستدهای تجاری و به طور کلی خرید و فروش هم در این شهر به همین منوال صورت میگرفت؛ هم از جانب خریدارها و هم از جانب فروشنده ها. دولت هم به سهم خود سعی میکرد حق و حساب بیشتری از اهالی بگیرد و آنها را تیغ بزند و اهالی هم به سهم خود نهایت سعی و کوشش خودشان را میکردند که سر دولت را شیره بمالند و نم پس ندهند و چیزی از آن بالا بکشند؛ به این ترتیب در این شهر زندگی به آرامی سپری میشد. نه کسی خیلی ثروتمند بود و نه کسی خیلی فقیر و درمانده.

ادامه مطلب ...

آنجلینا جولی کارگردان شد

خلیج فارس آنلاین : اولین تجربه کارگردانی «آنجلینا جولی»، بازیگر سرشناس هالیوود بالاخره در بوسنی مقابل دوربین رفت.

  «آنجلینا جولی» اولین تجربه کارگردانی خود را در کشور بوسنی انجام خواهد داد.
«جولی» اولین تجربه‌ کارگردانی خود را در بوداپست مجارستان مقابل دوربین برده و درحالی‌که طبق برنامه‌ زمانی این پروژه می‌بایست در ماه نوامبر در بوسنی به پایان برسد، ماه گذشته مجوز ساخت این فیلم در بوسنی داده نشد.
چندی پیش پس از آنکه «انجمن قربانیان زن جنگ» بوسنی مخالفت خود را با ساخت این فیلم اعلام کرد و آن را موجب تحریف واقعیات و آنچه بر سر زنان در اردوگاه‌های جنگی آمده دانست، وزارت فرهنگ بوسنی مجوز ساخت فیلم آنجلینا جولی در این کشور را باطل کرد.

ادامه مطلب ...