پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

تصاویری از فناوریهای جدید جاسوسی

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : ارتش آمریکا درحال توسعه هواپیماهای جاسوسی کوچکی است که شبیه به اسباب بازی و در اندازه های پرندگان و حتی حشرات هستند.

 به نظر می رسند که این ابزارها اسباب بازیهای کوچک قدیمی باشند که از انباری بیرون آمده اند اما این دستگاههای با ظاهر معصوم در واقع پیشرفته ترین تجهیزات جاسوسی ارتش آمریکا هستند.

نیروی هوایی آمریکا درحال توسعه هواپیماهای جاسوسی مینیاتوری بوده و در تلاش است تا هواپیماهای در ابعاد پرندگان و حشرات را برای اهداف ردیابی، جاسوسی و کنترل بسازد.

این "میکرو وسایل نقلیه هوایی" (MAVs) در پایگاه نیروی هوایی "رایت- پترسون" در دیتون اوهایو ساخته می شوند.

ماموریت لابراتوار نیروی هوایی این پایگاه نظامی توسعه MAV هایی است که بتوانند مهاجمان را در محیطهای شهری پیچیده که دخالت نیروهای نظامی می تواند منجر به تشویش عمومی شود ردیابی و پیدا کنند.

براساس گزارش دیلی میل، پروژه توسعه تجهیزات میکرویی نظامی از سالها قبل انجام می شود به طوریکه دو سال قبل، این محققان سوسکهای رایانه ای را ایجاد کردند که می توانستند از راه بی سیم و با لپ تاپ هدایت شوند.

در بدن این سوسکها تراشه ای کاشته شده بود که با ارسال تحریکاتی به مغز می توانستند فرود و پرواز این حشرات را کنترل کنند.

در این آزمایشات، محققان دانشگاه کالیفرنیا در برکلی از سه نوع سوسک بزرگ کامرونی استفاده کردند که کوچکترین آنها 2 سانتیمتر و بزرگترین آنها 20 سانیتمتر طول داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد