پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

دانلود WinRAR v4.20 x86/x64 نرم افزار فشرده سازی فایل ها وین رار


(WinRAR) یکی از محبوب ‌ترین و پرکاربرد ترین نرم‌افزارهای فشرده سازی است. وین‌رار کاندید جایزه اپسیلون سال ۲۰۰۸ بهترین نرم‌افزار شد و بعدها در هشتمین کنفرانس نرم‌افزار اروپا، برنده بهترین نرم‌افزار سال شد.در پست امروز وبسایت رز دانلود ، نسخه ی جدید این نرم افزار قدرتمند فشرده ساز را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم . همانطور که می دانید برای صرفه جویی در بسیاری از هزینه ها مانند آپلود و دانلود فایل ها،صرفه جویی در زمان و… می بایستی فایل های موجود بر روی شبکه اینترنت به صورت کافی فشرده شوند.یکی از برترین و قدیمی ترین نرم افزار های فشرده سازی وین رار می باشد. برای دانلود از سرور رز دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


وین رار محصولی از کمپانی RarLabs می باشد که در سال ۱۹۹۵ عرضه شد. این نرم‌افزار، یکی از نرم‌افزارهای اختصاصی در حوزه فرمت RAR بوده که سایر فرمت‌های فشرده‌سازی چون ZIP را نیز پشتیبانی می‌کند.مهمترین ویژگی این نرم افزار قابلیت Self-Extract می باشد.با استفاده از این امکان کاربران می توانند فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورند تا در سیستم هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانند آن ها را از حالت فشرده خارج کنند.وین رار می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد همچنین قادرست فایل هایی تا حجم ۸,۵۸۹ بیلیون گیگابایت را نیز فشرده کند.نرم افزار علاوه بر اجرای فایلهای RAR و ZIP می تواند فایلهای فشرده با فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z را نیز اجرا و ویرایش کند.فایل های فشرده شده توسط این نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار خواهند بود و کاربران می توانند برای فایل های رمز عبور قرار دهند.اما بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که رمز عبور راحتی برای فایل های فشرده ی خود انتخاب کنید زیرا به گفته ی یوجین راشال و الکساندر راشال،سازندگان این نرم افزار،از الگوریتمی برای رمزنگاری فایل ها برای این نرم افزار استفاده کرده اند که در صورت گم شدن رمز عبور امکان بازگردانی آن نخواهد بود.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
فشرده سازی  سریع و مطمئن فایل ها
پشتیبانی کامل از انواع فرمت های فایل های فشرده مانند:
RAR, ZIP, CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z و ZArchives
امکان قرار دادن پسورد در هنگام فشرده سازی فایلها
استخراج سریع فایل ها از حالت فشرده
قابلیت Wizard جهت فشرده سازی قدم به قدم فایل ها به همراه راهنمایی های مختصر
امکان ایجاد فایل های فشرده با فرمت  exe
فشرده سازی فایل ها با استاندارد ۱۲۸ bits کلیدی
ایجاد فایل های selfextracting و multivolume
پشتیبانی از چندین زبان مختلف از جمله زبان فارسی
افزایش سرعت فشرده سازی تا ۳۰% نسبت به نسخه های قبلی
قابلیت بازیابی و تعمیر فایلهای فشرده شده
تبدیل فرمت ها به یکدیگر
دارای پوسته های متعدد
استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم
و…

راهنمای نصب و رجیستر نرم افزار:
۱- اتصال خود را حتما از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
۲- در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید.
۳- ممکن است با توجه به خاصیت ذاتیKeygen ها، آنتی ویروس شما، فایل Keygen  را به عنوان ویروس شناسایی کند و از اجرای آن جلوگیری کند.در اینصورت بهتر است آنتی ویروس خود را در طی فرآیند نصب غیرفعال کنید.
۴- پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار محتویات پوشه Keygen را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Keygen.exe را اجرا و سپس عملیات رجیستر را انجام دهید.
۵- اگر فایل Keygen به درستی بر روی سیستم شما اجرا نمی شود،به معنی این است که سیستم شما آخرین نسخه نرم افزار Microsoft .NET Framework را ندارد.

 

فرمت : RAR

حجم : ۵۰۰ , ۱  مگابایت

  دریافت   WinRAR.v4.20.x86  نسخه ۳۲ بیتی

حجم : ۶۱۰ , ۱  مگابایت

  دریافت   WinRAR.v4.20.x64  نسخه ۶۴ بیتی

رمز : ندارد

منبع : رز دانلود [www.RoseDownload.ir]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد