پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

دانلود بازی جذاب و مهیج اندروید Grudger v1.1.3

رز دانلود : بازی Grudger فانتزی و بسیار هیجان انگیر و جذاب میباشد. در این بازی زیبا شما باید بسته های مهمی را با گذشتن از موانع مختلف به مقصد برسانید و با جمع اوری امتیاز به مراحل بالاتر بروید . این بازی مهیج دارای ۳۰ مرحله مختلف و جذاب و چالش برانگیز است


ادامه مطلب ...

دانلود پلیر قدرتمند اندروید DicePlayer با قابلیت پخش زیرنویس

رز دانلود : DicePlayer یک پلیر قدرتمند با قابلیت پخش فیلم های سنگین و اچ دی میباشد که قالبلیت پخش زیرنویس نیز داراست . این پلیر رقیب سرسخت پلیر های نظیر MX میباشد. بدون شک این پلیر حتی میتواند بهترین جایگزین پلیر اصلی گوشی شما باشد! قابلیت پخش به صورت HW یکی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار میباشد. این نرم افزار به صورت کامل از زیرنویس فارسی پشتیبانی میکند.

ویژگی های اصلی DicePlayer:

AVI، MOV، MKV، FLV، AVI، ۳GP، ۳G2، ASF، WMV، MP4، M4V، TS، MTP، M2TS
بهترین پلیر سیستم عامل اندروید
رقیب سرسخت پلیر MX
قابلیت پخش از طریق نرم افزار
قابلیت پخش فیلم با فرمت MKV
نمایش زیرنویس با پسوند srt

ادامه مطلب ...

دانلود صفحه کلید و کیبورد سریع و حرفه ای Thumb Keyboard اندروید

رز دانلود : صفحه کلیدی منعطف و زیبا می باشد که دارای قالب بسیار زیبا و منحصر به فرد برای تبلت ها و گوشی های موبایل است. این قالب و طرح ، امکان تایپ با انگشت را ساده تر کرده و دیگر با صفحه کلید گوشی یا تبلت خود دچار مشکل نخواهید شد.شما با این نرم افزار میتوانید سرعت تایپ خود را تا دو برابر افزایش دهید. اگر محاسبه اعداد برای شما اهمیت زیادی دارد حتما از کیبورد Thumb Keyboard استفاده کنید. در واقع میتوان این کیبورد را یک خلاقیت و نوآوری جدید دانست.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی ماجراجویی گوریل در جنگل Jungle Quest Adventure v1.0

 در بازی بسیار زیبای Jungle Quest Adventure شما در نقش گوریل بازی قرار می گیرید و به ماجراجویی در جنگل پرداخته و موز جمع می کنید. در این بازی دو بعدی شما در جنگل های استوایی و در مسیری مستقیم حرکت می کنید و ماجراجویی می کنید. شما تا جایی که می توانید باید موز جمع کنید و در عین حال از شکارچی جنگل و کنده های درخت دوری کنید. با جمع آوری موزها می توانید قفل گوریل های بزرگ تر بازی را باز کنید. برای دانلود این بازی جذاب از سرور رز دانلود و دیدن عکس  و تصاویر بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...