پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

نمونه جالبی از کامنت گذاری های سیاسی (+عکس)

عصرایران - در پی انتشار یادداشت" از مهدی هاشمی تا محمد رضا رحیمی ؛ برخوردهای دوگانه ممنوع!" که در آن به رسیدگی عادلانه به پرونده های مهدی هاشمی و محمدرضا رحیمی تاکید و تصریح شده بود ، "بعضی ها" که علاقه ویژه ای به یکسویه نگری دارند ، عصرایران را آماج حملات خود قرار داده و از جمله با "کامنت سازی" در صدد اعمال فشار روانی بر تحریریه سایت هستند و می کوشند با ارسال نظرات متعدد با ادبیات مختلف ، چنین وانمود کنند که "مردم" چنین می گویند و چنان!



ادامه مطلب ...

دیدنی های امروز ۳۱ فروردین 1389

مهمانداران و خدمه پرواز شرکت هوایی کی ال ام با توجه به لغو پروازها به دلیل غبارهای آتشفشانی در اروپا در محوطه فرودگاه آمستردام بیکار مانده اند

ادامه مطلب ...

شبکه ماهواره‌ای امام حسین در اینترنت

شبکه ماهواره‌ای امام حسین در اینترنت


خلیج فارس انلاین :  شبکه ماهواره‌ای امام حسین(ع) که مخاطب اصلی آن جوانان هستند، روی اینترنت قرار گرفت.

به گزارش شیعه آنلاین، پخش اینترنتی شبکه ماهواره‌ای امام حسین (ع) از دو روز گذشته آغاز شد.

همچنین علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شبکه به آدرس www.imamhusseintv.com  تمام برنامه‌های آن را به صورت آنلاین و زنده مشاهده کنند.

لوگوی شبکه ماهواره‌ای امام حسین (ع) که دفتر مرکزی آن در شهر مقدس کربلا قرار دارد، سوم شعبان سال گذشته به مناسبت میلاد مبارک سومین امام شیعیان، حضرت أباعبدالله الحسین (ع) بر روی ماهواره رفت. این شبکه ماهواره‌ای مذهبی که با محوریت جوانان فعالیت می‌کند، به هیچ حزب یا جناح سیاسی و دولتی وابستگی ندارد و به صورت مردمی پشتیبانی و حمایت می‌شود.

شبکه ماهواره‌ای امام حسین (ع) که سه قاره آسیا، اروپا و آمریکا را تحت پوشش خود قرار می‌دهد، برنامه‌های متنوعی مانند برنامه کودک، خانواده، مستند و بر اساس دیگر نیازهای یک خانواده شیعه، برنامه پخش می‌کند. این شبکه ماهواره‌ای بر روی ماهواره "هاتبرد" و از امواج 10971 افقی 4/3 - 27500 قابل مشاهده است.

شبکه ماهواره‌ای امام حسین(ع) که مخاطب اصلی آن جوانان هستند، قرار است در فاز اول به زبان فارسی و در فازهای بعدی به زبان‌های دیگری برنامه تولید و پخش کند. این شبکه در آینده نزدیک در نظر دارد در شهرهای دیگر جهان نیز دفتر نمایندگی افتتاح کند

صدای دلنشین موذن آنها را مسلمان کرد

صدای دلنشین موذن آنها را مسلمان کرد


خلیج فارس آنلاین :  شش فرد غیر مسلمان، با شنیدن صدای قرآن و اذان گفتن مؤذن، در یکی از مساجد شهر دبی، اسلام آوردند.

روزنامه اماراتی «البیان» پس از اعلام این خبر نوشت: " بررسی انجام شده نشان می‌دهد بیشترین دلیلی که در مسلمان شدن این افراد غیر مسلمان تأثیر داشته، صدای شیوا و دلنشین قرآن خواندن و اذان گفتن این مؤذن بوده است. "

شیخ «عبدالباسط نورالدین زلیتی» امام جماعت خوش صدای این مسجد است که همواره در رادیو و شبکه‌های مختلف این کشور نیز قرآن می‌خواند و اذان می‌گوید.

این روزنامه اماراتی در ادامه به نقل از شیخ «عبدالباسط نورالدین زلیتی» نوشته است : "در هنگام قرائت قرآن کریم بودم که ناگهان دو نفر وارد مسجد شدند و از من خواستند تا طریقه مسلمان شدن را به آنان یاد بدهم. دو روز بعد این دو نفر تازه مسلمان شده یک بار دیگر نزد من آمدند اما این بار چهار تن از دوستان خود را به همراه داشتند. آن چهار نفر نیز به همان صورت مسلمان شدند."

چه اندازه‌ای برای دور کمر مردان و زنان مناسب است؟

چه اندازه‌ای برای دور کمر مردان و زنان مناسب است؟

خلیج فارس انلاین :  تحقیقاتی که روی 2 هزار و 85 نفر انجام شده است نشان می دهد بسیاری از مردم نمی دانند چاقی دور شکمی میتواند خطر ابتلا به دیابت ، سرطان و بیماری های قلبی را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

محققان با انجام این بررسی متوجه شدند نزدیک به 97 درصد مردم به درستی از این ارتباط آگاهی ندارند ، اما با این حال نزدیک به 71 درصد اعلام کردند که اندازه دور کمر آنها بزرگ شده است.


ادامه مطلب ...

شیمون پرز خطاب به ایران: ما را دست کم نگیرید!

شیمون پرز خطاب به ایران: ما را دست کم نگیرید!


خلیج فارس آنلاین :  شیمون پرز،رئیس جمهور رژیم صهیونیستی گفت که دست کم گرفتن توان اسرائیل از سوی جمهوری اسلامی ایران خطاست.

 شیمون پرز،رئیس جمهور رژیم صهیونیستی گفت که دست کم گرفتن توان اسرائیل از سوی جمهوری اسلامی ایران خطاست.

ادامه مطلب ...

توضیح بانک ملی درباره واریز اشتباهی 60 میلیارد تومانی

خلیج فارس آنلاین :  بدنبال انتشار خبر واریز بیش از 60میلیارد تومان به حساب یک مشتری در خبرآنلاین، روابط عمومی بانک ملی با تایید خبر مزبور، چنین وقایعی را بی خطر خواند.

پاسخ روابط عمومی  بانک  ملی به این شرح است:

مدیر مسئول محترم سایت خبری خبر آنلاین

با اهداء سلام،

ادامه مطلب ...

بازار مسکن در چند قدمی افزایش قیمت

بازار مسکن در چند قدمی افزایش قیمت


اقتصاد  - مینو رفیعی

خلیج فارس آنلاین : بازار مسکن با گذشت یکماه از سال جدید نشانهایی از رونق را به خود گرفته است. علی رغم اینکه بازهم امسال مسوولان خبر از کاهش قیمت در بخش مسکن می دهند اما شواهد در بازار نشان می دهد که معاملات مسکن تکانی خورده است و بزودی رکود طولانی بازار مسکن را پشت سر می گذاریم. با توجه به اینکه فشار تقاضا همچنان رو به افزایش است دیگر نمی توان بازار را در حالت رکود نگه داشت.

ادامه مطلب ...

آخرین ورژن ابطحی به روایت وبلاگش/ عکس

خلیج فارس آنلاین :  محمد علی ابطحی رئیس دفتر و سپس معاون پارلمانی دولت خاتمی ذیل جدید ترین تصویری که از خود منتشر ساخت، در وبلاگش نوشت:


این آخرین ورژن منه که هم لبخند ملیح دارم و هم موقع عکس گرفتن میگفتم چییییییییییییزززز

محمد علی ابطحی

کنسرت همایون شجریان +عکس


 
 
 
اولین اجرای کنسرت همایون شجریان و گروه «همنوازان حصار» دوشنبه 30 فروردین در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
 

دانلود/ فیلم منتشرنشده از مرگ "پیمان ابدی" در صحنه

دانلود/ فیلم منتشرنشده از مرگ "پیمان ابدی" در صحنه

خلیج فارس انلاین : تصاویری از صحنه جان باختن پیمان ابدی منتشر شد.

به گزارش رجانیوز، این تصاویر دلخراش را سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرده است.

برای دیدن این تصاویر اینجا را کلیک کنید.

پیمان ابدی بدلکار ایرانی سریال تلویزیونی «هشدار برای‌ کبری‌ 11» بود که سال گذشته بر اثر سانحه رانندگی هنگام فیلمبرداری درگذشت.

وی مشغول اجرای حرکات نمایشی در یک اتوبوس بود که اتوبوس پس از واژگونی منفجر شد وپیمان ابدی در دمجان باخت.

ابدی یکی از بدلکاران موفق سریال آلمانی «هشدار برای‌ کبری‌ 11» بود.

وی در سال 85 به ایران بازگشت و به آموزش بدلکاری می‌پرداخت.

عکس: اولین زائربر خورشیدی در حرم امام رضا (ع)

زائر برها در حرم مطهر امام رضا (ع) جهت حمل و نقل سریعتر و راحت تر زائرین سالمند و معلولین مهیا شده است.

مدل های نمونه این زائربرها در حرم مطهر با انرژی برق حرکت می کنند و این مسئله باعث شده است که زائر برها زمانی را جهت شارژ اولیه به صورت غیر فعال باشند.


ادامه مطلب ...

عکس:تقاطع فرودگاه جبل الطارق و خیابان!

عکس:تقاطع فرودگاه جبل الطارق و خیابان!

ادامه مطلب ...

تصاویر:سگ و گربه‌های پشمالو؛ نمادکلاس یا..؟

اصفهان - خلیج فارس انلاین : : تمایل به نگهداری از حیوانات که به تقلید از فرهنگ غرب‌ چند سالی است در ایران رواج یافته این حیوانات را گاه تا جایگاه همدم برخی شهروندان ارتقاء داده است. در حالی که این امر با اعتقادات مذهبی و هنجارهای جامعه ما تناسبی ندارد و دربردارنده مشکلات مختلف بهداشت جسمی و روانی است.

ادامه مطلب ...

مردان ایرانی بیشتر از زنان می میرند

خلیج فارس آنلاین : براساس اطلاعات معاونت آمار و انفورماتیک سازمان ثبت احوال کل کشور، در ازای هر یکصد زن، 122.5 مرد طی سال گذشته فوت کرده اند که مهمترین دلیل مرگ آنها سکته قلبی است.

براساس آمار سازمان ثبت احوال، در سال 1388، 359 هزار و 723 واقعه فوت به ثبت رسیده است که نسبت به سال 1387، 6.5 درصد کاهش داشته است.


ادامه مطلب ...