پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

دانلود بازی جنگی هواپیمایی Tigers of the Pacific v2

رز دانلود : Tigers of the Pacific v2 بازی ببرهای اقیانوس ۲ یک بازی شبیه ساز جت جنگی است . اگر از طرفداران بازی جنگی و نبرد در اسمان هستید این بازی پر هیجان و جذاب را از دست ندهید . با هواپیمای جنگی خود پیشروی کنید و دشمنان را با موشک نابود کنید. این بازی زیبا با داشتن مراحل جذاب و نفس گیر، یک سرگرمی فوق العاده محسوب می شود.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار و برنامه مدیریت هوشمند مخاطبان اندروید TouchPal

رز دانلود  www.rosedownload.ir

رز دانلود : TouchPal Contacts برنامه ای برای مدیریت حرفه ای مخاطبان و همچنین شماره گیری حرفه ای می باشد. بوسیله این برنامه می توانید به طور حرفه ای جستجو کنید و به سرعت شماره گیری کنید. ادغام کردن شماره تلفن های موجود در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و تویتر و ذخیره آن ها در گوشی از جالب ترین قابلیت این برنامه می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید شماره های ناشناس یا شماره هایی که دوست ندارید با شما تماس بگیرند را در لیست سیاه قرار دهید. این برنامه از قالب های مختلفی نیز پشتیبانی می کند که می توانید ظاهری شیک و حرفه ای به گوشی اندروید خود ببخشید.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار فیلم برداری و عکس برداری حرفه ای اندروید Camera

رز دانلود : CameraPro v2.56 نرم افزار پیشرفته و حرفه ای برای سیستم عامل اندروید است که با نصب ان بروی گوشی خود از امکانات ویژه و پیشرفته ای در هنگام عکسبرداری یا فیلم برداری برخوردار خواهید بود . این نرم افزار به قیمت ۱٫۴۹ € یورو میباشد که رز دانلود بصورت مجانی برای شما اماده دریافت کرده است . برای دیدن تصاویر بیشتر از محیط نرم افزار و دریافت ان از سرور رز دانلود به ادامه مطلب بروید .

ادامه مطلب ...