پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

باوجود حضور احمدی نژاد مجلس رای منفی داد

http://media.farsnews.com/Media/8703/ImageReports/8703210645/8_8703210645_L600.jpg

علی رغم حضور رییس جمهور در صحن علنی و مطرح کردن مجدد لزوم اختصاص 40 هزار میلیارد تومان برای اجرای هدفمند کردن یارانه ها ،مجلس به این پیشنهاد با 111رای مخالف مجددا رای منفی داد.


به گزارش خبرگزاری فارس، با حضور احمدی‌نژاد رئیس جمهور در جلسه علنی دیشب پیشنهاد بازگشت به لایحه 40 هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها مجددا در صحن علنی به رای گذاشته شد،قبل از به رای گذاشتن طرح میرتاج‌الدینی نماینده دولت و قادری نایب رئیس کمیسیون تلفیق به عنوان موافق و مخالف به ایراد سخن پرداختند.

بنابر این گزارش در جلسه علنی مجلس که با حضور احمدی‌نژاد برگزار شد از 234 نفر نماینده حاضر 111 نفر به پیشنهاد دولت مبنی بر اختصاص 40 هزار میلیارد تومان برای اجرای هدفمند کردن یارانه هارای منفی و 105 نفر رای مثبت و مابقی رای ممتنع دادند .

به گزارش فارس، با این رای گیری مجددا مجلس به پیشنهاد دولت برای گرفتن مجوز 40 هزار میلیارد تومانی برای اجرای هدفمندکردن یارانه ها رای منفی داد.

احمدی نژاد قبل از رای گیری در جلسه غیر علنی مجلس اعلام کرده بود با 20 هزار میلیارد تومان نمی شود هدفمند کردن یارانه ها را اجرا کرد.

*حاشیه های مجلس

احمدی‌نژاد هنگام رأی‌گیری مشغول خواندن دعا و گذاشتن مهر بر پیشانی‌اش بود.

لاریجانی رئیس مجلس هنگام رأی‌گیری تعداد نمایندگان حاضر را 234 نفر اعلام کرد که تعداد قابل توجهی از آنها در صحن مجلس بیرون از صندلی‌های خود در رفت‌وآمد و رایزنی با یکدیگر بودند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد