پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

سارقان مسلح بانک ملی در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند

سارقان مسلح بانک ملی در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان تهران اعلام کرد: 2 سارق مسلح که صبح امروز، 30 میلیون تومان از بانک ملی آبیک سرقت کرده و متواری شده بودند، با حضور به‌موقع مأموران پلیس در کمتر از یک ساعت در عملیات تعقیب و گریز دستگیر شدند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، سردار علیرضا اکبرشاهی گفت: ساعت 8:45 امروز به دنبال تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان نظرآباد مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه در بانک ملی سیمان آبیک، بلافاصله ماموران گشت یگان امداد به همراه ماموران پلیس اطلاعات به محل مورد‌نظر اعزام و با اینکه در کمتر از 7 دقیقه در مقابل بانک حاضر شدند.
وی اظهار داشت: مأموران متوجه شدند سارقان مسلح لحظاتی پیش با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت از صحنه متواری شده‌اند که در پی متواری شدن آنان یک اکیپ از کلانتری نظر‌آباد و یک اکیپ از کلانتری هیو ساوجبلاغ به مأموران ملحق شده و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.
سردار اکبرشاهی افزود‌: بلافاصله مأموران در تعقیب متهمان، مسیر فرار آنها را دنبال کرده و پس از طی مسافتی، دو سارق مسلح را در حالی که سوار بر موتورسیکلت بوده و قصد داشتند به سمت بیابان‌های اطراف فرار کنند، مشاهده و به تعقیب و گریز خود ادامه دادند، در همین حین متهمان متوجه تعقیب از سوی مأموران پلیس شده و به سمت مأموران تیراندازی کردند.
فرمانده انتظامی استان تهران گفت: مأموران پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح، در ابتدا اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و سپس موتورسیکلت متهمان را مورد هدف قرار دادند که با پنچر شدن لاستیک و واژگونی موتورسیکلت، سارقان مسلح در خلاف جهت یکدیگر، یکی به سمت بیابان‌های اطراف و دیگری به سمت اتوبان کرج – قزوین به صورت پیاده به فرار خود ادامه دادند، مأموران نیز به دو گروه تقسیم شده و سرانجام پس از مدتی تعقیب و گریز هر دو سارق مسلح را‌ دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: در بازرسی از متهمان 2 قبضه سلاح کلت کمری، 2 عدد نقاب به همراه نزدیک به 30 میلیون تومان وجه سرقتی از بانک کشف و ضبط شد و متهمان برای تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی منتقل شدند.
فرمانده انتظامی استان تهران افزود: سارقان مسلح دستگیر شده به نام‌های «محرمعلی-ب» 27 ساله و «داود-ر» 30 ساله در بازجویی‌های اولیه کارآگاهان پلیس اعتراف کردند که باتوجه به اینکه در حدود 70 میلیون تومان بدهی داشتند، نقشه سرقت از بانک را از مدتی پیش طراحی کرده و با خرید 2 قبضه سلاح از یکی از استان‌های غربی کشور، صبح امروز وارد بانک شدند.
وی اظهار داشت: این سارقان اعتراف کردند که با شلیک تیرهای هوایی در میان مشتریان و کارمندان بانک، رعب و وحشت ایجاد کرده و با تهدید رئیس و کارمندان بانک، آنها را مجبور کردند موجودی بانک را داخل کیسه ریخته و تحویلشان دهند.
تحقیق از سارقان همچنان ادامه دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد