پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

افزایش تقاضا برای گوشی‌های صفحه لمسی

مصرف‌کنندگان اکنون شیفته گوشی‌هایی با رابط کاربری صفحه لمسی و فن‌آوری تعامل بر مبنای تماس انگشت هستند که دیگر به تلفن‌های هوشمند پیشرفته منحصر نیست.

 انتظار می‌رود فروش تلفن‌های همراه مجهز به صفحه لمسی در سال 2010 تا 97 درصد افزایش داشته باشد و تا سال 2013 بیش از 80 درصد دستگاه‌های فروخته شده در بازارهای توسعه‌یافته مانند آمریکای شمالی و اروپای غربی از فن‌آوری صفحه لمسی استفاده می‌کنند.

به گفته تحلیلگر ارشد موسسه گارتنر، صفحه‌های لمسی دیگر مختص دستگاه‌های پیشرفته نبوده و اکنون در تلفن‌های متوسط نیز به‌کار گرفته می‌شوند و شرکت‌های بیش‌تری بازار مصرف‌کننده برای تلفن‌های صفحه لمسی قیمت مناسب را هدایت می‌کنند.

با افزایش قابلیت‌های تلفن، مصرف‌کنندگان از مزایای رابطهای کاربری لمسی آگاهی بیش‌تری یافته و فروشندگان نیز پاسخ می‌دهند. گارتنر پیش‌بینی کرده که 2010، سال کلیدی برای نوآوری صفحه لمسی خواهد بود و هزینه افزایش یافته برروی پژوهش و توسعه در تلفن همراه به پیشرفت نوآوری صفحه لمسی منتهی می‌شود.

این پیشرفت‌ها به نوبه خود موجب افزایش به‌کارگیری صفحه لمسی در مجموعه گسترده‌ای در محصولات بازار الکترونیکی مصرفی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد