پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

قیمت انواع سکه کاهش یافت

قیمت انواع سکه کاهش یافت


رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه بانک مرکزی در روزهای پایانی سال دائما سکه وارد بازار می کند، از کاهش قیمت انواع سکه در بازار خبرداد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را امروز در بازار 285 هزار تومان، طرح جدید را 269 هزارو 500 تومان، نیم سکه را 136 هزارو 500 تومان و هر قطعه ربع سکه بهار آزادی را نیز 68 هزارو 500 تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت امروز انواع سکه در بازار نسبت به روز شنبه هفته جاری یکهزارو 500 تومان کاهش یافته است، افزود: همچنین قیمت هر گرم طلای زرد 18 عیار نیز در بازار 27 هزار و 250 تومان و قیمت هر اونس طلای جهانی را نیز یکهزارو 124 دلار است.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته قیمت طلای جهانی به یکهزارو 135 دلار رسید و در پی آن قیمتهای طلا و سکه داخلی نیز افزایش یافت، اما طی دو سه روز اخیر قیمتهای داخلی با کاهش قیمت جهانی طلا مجددا کاهش یافت.

کشتی آرای در مورد پیش بینی وضعیت بازار سکه و طلای داخلی در هفته پایانی سال عنوان کرد: قیمتهای داخلی با توجه به قیمتهای جهانی تغییر می کند و به دلیل اینکه وضعیت طلای جهانی مشخص نیست، نمی توان پیش بینی در این زمینه داشت.

وی ادامه داد: اما تجربه سالهای گذشته نشان داده است که با توجه به اینکه بانک مرکزی بازار را نظارت و مرتبا سکه وارد بازار می کند، با بحرانی در بخش بازار سکه و طلا مواجه نشویم اما به هر صورت وضعیت بازار داخلی تابع قیمت جهانی طلا است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد