پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون



فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «عملیات مرداب»، «نیش»، «نبرد غول‌ها»، «گمشده»، «چشم‌هایش»، «مه لقا»، «مرد تاریکی»، «میزبان»، «آشپز بزرگ» و «گذرگاه بهمن»، پنجشنبه و جمعه 20 و 21 اسفندماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار و تهران پخش می‌شود. 



شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «عملیات مرداب» به کارگردانی «والتر هیل» و تهیه کنندگی «دیوید گیلر» پنجشنبه 20 اسفند ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی «کیت کارادین»، «پاورز بوث» و «لوییس اسمیت» آمده: گروهی از سربازان کماندو ویژه آمریکا که حاضر به شرکت در جنگ ویتنام نیستند در یک عملیات به جنگل فرستاده می‌شوند، غافل از اینکه این عملیات کاذب برای ازبین بردن تک تک آنهاست.

فیلم سینمایی «عملیات مرداب» محصول سال 1981کشور آمریکا است.

******

فیلم تلویزیونی «نیش» به کارگردانی مهدی رضازاده و تهیه‌کنندگی مهدی مسگران جمعه 21 اسفند ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «نیش» داستان یک قاچاقچی را روایت کرده که هنگام اعدام، پسرش را به یک افسر پلیس می‌سپارد. افسر پلیس از پسر مانند فرزند خودش مراقبت می کند تا زمانی که دوستان سابق پدر برای تصرف ثروتی که به نام پسر است وارد عملیات ویژه‌ای می‌شوند و ماجراهایی را رقم می‌زنند.

منصور خاکی، رضا صابری، آزیتا ترکاشوند، رضا توکلی و امین افلاکی درفیلم تلویزیونی»نیش» ازتولیدات سال جاری مرکزسیما فیلم، به ‌ایفای نقش پرداختند.


شبکه دو

فیلم سینمایی «نبرد غولها» به‌ کارگردانی و تهیه کنندگی الکس کندریک پنجشنبه 20 اسفند ماه ساعت 45/23 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم سینمایی «نبرد غولها» در مورد یک تیم فوتبال است که با ایمان به خدا به موفقیت می‌رسند. تیلر مربی تیم فوتبال «عقابها» در رده دبیرستان‌های کشور خود است. تیم او در بیشتر مسابقات بازنده شده و وضعیت او متزلزل می‌شود. از طرفی بچه دار نشدن او باعث ناراحتی او و همسرش شده است.

فیلم سینمایی «نبرد غولها» با بازی تریسی گود و مایکل کت محصول سال 2006 کشور آمریکا می‌باشد.


*******

فیلم سینمایی «گمشده» جمعه 21 اسفند ماه ساعت 30/18 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی اشلی اسکات و دن کین درباره مردی به نام جرمی است که با یکسری از دوستانش تصمیم به دزدی از بانک می‌گیرد. او و یکی از دوستانش تصمیم می‌گیرند تا با پول‌ها فرار کنند و از این طریق صاحب همه پولهای دزدی شوند. آنها برای دزدی به بانک رفته و موفق می‌شوند و قرار می شود که در راه از هم جدا شده و کیسه پولها را جرمی همراه خود ببرد، جرمی بعد از فرار به محل تعیین شده نمی‌رود و همین باعث می‌شود تا بقیه همدستانشان متوجه قصد او شده و همدست جرمی را گروگان گرفته و می‌کشند.

فیلم سینمایی «گمشده» به کارگردانی دارن لیمک در سال 2004 در کشور آمریکا ساخته شده است.


********

شبکه سه

فیلم تلویزیونی «چشمهایش» با بازی یوسف تیموری، فریده سپاه‌منصور، مینا جعفرزاده، خاطره حاتمی، مهدی سلوکی، ابراهیم آبادی، آرش مجیدی، فرشید زارعی‌فرد، تورج فرامرزیان، شهین تسلیمی، سجاد قراگزلو وایمان صفا از تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با همکاری ‌سازمان آتش‌ نشانی‌ پنجشنبه 20 اسفند ماه ساعت 20 از این شبکه پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «چشمهایش» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی داوود هاشمی ساخته شده است.

این فیلم تلویزیونی حاوی سه داستان مستقل ازسه فردی است که هریک دارای مشکلات خاص خود هستند که درنهایت با پشت سرگذاشتن مسائل و حوادث متعدد می‌توانند براین مشکلات فائق آیند. اما شیطنت عده‌ای درچهارشنبه سوری برای همه آنها فاجعه آفرین می‌شود.


******

فیلم تلویزیونی «مه لقا» از تولیدات صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی جمعه 21 اسفند ماه ساعت 23 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

«مه لقا» به کارگردانی حسین پورستار و تهیه کنندگی جلال سلیمانی قصه زندگی مه لقا زنی از منطقه ارسباران آذربایجان را روایت می‌کند. اصلان همسر مه لقا در شبی بارانی برای بازگرداندن گردنبندی عتیقه و قیمتی از چادر خارج می‌شود و در حالتی باز می‌گردد که تمام پیکرش خونین است و بر اثر جراحات جان می‌سپارد. اهالی همه تصور می‌کنند گرگ‌ها اصلان را دریده‌اند.

مینا نوروزی فر، جمال ذوالقدر، لاله ابراهیمی، علی پوریان، محمدرضا چرختاب، هادی افتخار زاده، محمد پورعبداله فرشبانی از بازیگران فیلم تلویزیونی»مه‌لقا» می‌باشند.

از دیگرعوامل می‌توان به نویسندگان فیلمنامه: قربانعلی طاهرفر و نادرساعی فر؛ مدیر تصویربرداری: محمد حسن نوری وکیلی؛ صدابردار: هادی سلیمانزاده؛ طراح صحنه و لباس: سحر گوران؛ طراح گریم: نگین ریحانی؛ مجری طرح و مدیر تولید: جلیل اصغری؛ تدوینگران: حسین پورستار و بهزاد شاهدی؛ موسیقی متن: محمد ملکی و غلامرضا میرزازاده؛ منشی صحنه و برنامه ریز: زکیه جعفری اشاره کرد.


شبکه چهار

فیلم سینمایی «مرد تاریکی» به کارگردانی سام ریمی پنجشنبه 20 اسفند ماه ساعت 40/15 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: دانشمندی به نام پیتون در آزمایشگاه خود موفق به ساخت نوعی پوست با مواد شیمیایی است. این پوست هرچند زیر نور تنها نود دقیقه دوام می‌آورد، اما به شدت مورد توجه یک شرکت تجاری قرار گرفته است. سارقین از سوی این شرکت تحقیقات پیتون را به دست می‌آورند و آزمایشگاه را منهدم می‌کنند. پیتون به شدت مجروح شده و چهره اش به طرز وحشتناکی از شکل می‌افتد.

سام نیلسون، فرانسیس مک دورنماند و کالین فریلز در فیلم سینمایی «مرد تاریکی» محصول سال 1990 کشور آمریکا بازی کرده‌اند.


*******

فیلم سینمایی «میزبان» به کارگردانی جون هوبونگ جمعه 21 اسفند ماه ساعت 45/20 در     قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: رودخانه شهر سئول را به شش قسمت تقسیم کرده است. در ساحل رود پیرمردی صاحب دو پسر و یک دختر و دکه اغذیه فروشی است. به دلیل ریخته شدن زباله‌های شیمیایی خطرناک ارتش آمریکا در رودخانه، موجودی هیولامانند در اعماق رودخانه به وجود آمده است. روزی هیولا به ساحل رودحمله می‌کند و نوه پیرمرد اغذیه فروش توسط جانور گرفتار می‌شود.

 کانگ هو سانگ،‌ های بونگ بیون، فیلیپ هرش و دیوید جوزف آنسلمو در فیلم سینمایی       «میزبان» محصول سال 2006 کره جنوبی بازی کرده‌اند.



شبکه تهران

فیلم سینمایی «آشپز بزرگ» 40 دقیقه بامداد روز جمعه 21 اسفند ماه از شبکه تهران پخش    می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: سونگ‌جان که به صورت موروثی آشپز بسیار خوبی است با پدربزرگ بسیار سالخورده‌اش زندگی می‌کند، او مدتی است که ترجیح داده به دلیل خاطرات تلخ گذشته آشپزی را کنار بگذارد و تنها به کار پرورش و فروش سبزی همت گمارد.

کانگ ووکیم، وون‌های لیم و هانالی در فیلم سینمایی «آشپز بزرگ» محصول سال 2007 کره جنوبی به کارگردانی یون سوجون بازی کرده‌اند.

*********

فیلم سینمایی «گذرگاه بهمن» جمعه 21 اسفند ماه ساعت30/13 از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: ریک صاحب پیست اسکی کوچکی در ارتفاعات کاناداست. او با سرمایه گذاران خود در تأمین هزینه‌های پیست به مشکل برخورده است؛ که همسرش لارن دلیل این امر را بی لیاقتی و پیر بودن افکار اسکات مدیر پیست می‌داند. او به همسرش پیشنهاد عوض کردن او را می‌دهد که باعث کدورت بین لارن و اسکات می‌شود. در همین حال آلکس مربی جوان پیست به همراه لارن در حال تحقیق بر روی برفهای ارتفاعات است؛ و تصمیم می‌گیرند برای جلوگیری از سقوط بهمن مواد منفجره‌ای را در نقاط مختلف کوه مشرف به دامنه BDO قرار دهند. از طرف دیگر گروهی جوان اسکی باز خودسرانه به این منطقه ممنوعه جهت اسکی وارد شده‌اند.

اد مارینارو، نیک مانکوزو، کریستن روبک و ولف لارسن درفیلم سینمایی»گذرگاه بهمن» به کارگردانی پائول زیلر محصول سال 2008 کشورکانادا ایفای نقش کرده‌اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد