پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

کسادی کار یک پارک آبی براثر مرگ مربی با حمله وال

 
http://media0.dropshots.com/photos/304528/20070728/b_131229.jpg
انتشار خبر مرگ یک مربی مجرب حیوانات، براثر حمله یک وال در رسانه های اجتماعی ادامه کار یک تم پارک بزرگ امریکایی را با بحران مواجه کرده است.

به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی،حمله اخیریک وال به یکی از مربیان و نگهبانان شاغل در یک تم پارک دریایی امریکا این پارک را با خطر تعطیلی مواجه کرده است.


حمله یک وال به یک متخصص مجرب در زمینه تربیت حیوانات وحشی که اخیرا در برابر دیدگان حیرت زده تماشاچیان و از جمله کودکان صورت گرفت و به مرگ وی انجامید، چنان انتشار وسیعی در رسانه های گروهی یافته که به گفته کارشناسان می تواند سبب رکود وحتی پایان کار این تم پارک شود.

طبق همین گزارش دقایقی پس از مرگ دردناک «دان برانشاو» این خبر همراه با فیلمی از صحنه دلخراش مرگ مربی این پارک، به سرعت در تمام فضای مجاری و اینترنت منتشر شد و در صدر عناوین خبری جریان های بزرگ رسانه ای قرار گرفت. همچنین به گونه فزاینده ای در سایت توییتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طرح سوال هایی در باره نگهداری از وال هایی با سوابق رفتاری خشن و اقدامات احتیاط آمیز مسئولان و کارکنان دنیای دریاها برای سلامت بازدید کنندگان و همچنین مسئله درستی یا نادرستی نگاهداری از حیوانات وحشی در اسارت از موضوعاتی است که در این سایت های اجتماعی مطرح شده است.

طبق همین گزارش جالب ترین مطالب و اظهار نظرها از سوی طرفداران محیط زیست منتشر شده است که با جملاتی چون بهره کشی از حیوانات موقوف! وال های را آزاد کنید! به این قبیل فعالیت ها در تم پارک ها اعتراض کرده اند اما مقامات این تم پارک دریایی تا کنون به بیشتر سوال های مطرح شده پاسخ نداده اند اما طرفداران این تم پارک به جای مسئولان آن در صدد پاسخ گویی به این سوال ها برآمده و از ضرورت ادامه کار این تم پارک ها دفاع کرده اند.

این درحالی است که تمام گزارش ها از این تم پارک معروف به «دنیای دریاها» حاکی از آن است که عملیات تفریحی دراین تم پارک دریایی نسبتا به شرایط عادی بازگشته است و هرچند مدیران این کمپانی پس از چند روز سرانجام اقدام به پاسخ گویی رسمی کردند اما کار ازکار گذشته و تخریب ها رخ داده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد