پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

مدیر شبکه سه: به فردوسی‌پور اعتماد داریم؛

http://bookdl.persiangig.com/pics2/adel.jpg


مدیر شبکه سه: به فردوسی‌پور اعتماد داریم؛ مایلی‌کهن مسئول حرف‌های خودش است

محمد مایلی‌کهن سرمربی سایپا بعد از باخت به استیل‌آذین برنامه 90 و عادل فردوسی‌پور را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

سایت باشگاه شن‌سا نوشت: سرمربی سایپا فردوسی‌پور را شومنی کبیر خواند که از برنامه 90 استفاده اقتصادی و سیاسی می‌برد. او حتی به این نکته اشاره کرد که حرف‌هایش در برنامه 90 پخش نخواهد شد ولی دوشنبه‌شب و در این برنامه اکثر حرف‌های مایلی‌کهن در کنفرانس مطبوعاتی پخش شد و البته واکنش فردوسی‌پور به اظهارات تند مایلی‌کهن فقط به یک لبخند خلاصه شد.

علی‌اصغر پورمحمدی مدیر شبکه 3 در مورد حرف‌های مایلی‌کهن می‌گوید: «من هیچ نظری در مورد حرف‌های ایشان ندارم و این جملاتی که از زبان مایلی‌کهن خارج شد نظر او بوده است.»

وی در پاسخ به این سئوال که فکر نمی‌کنید به زبان آوردن چنین جملاتی چندان خوشایند نباشد، می‌گوید: «به هرحال هرکس مسئول حرف زدن خودش است و همانطور که گفتم نمی‌توانم حرف خاصی در مورد صحبت‌های مایلی‌کهن داشته باشم.»

پورمحمدی در ادامه تاکید می‌کند: «ما در صداقت و سالم بودن عادل فردوسی‌پور هیچ شکی نداریم. او بسیار باهوش و صالح است و صداقت و سلامت را هم در برنامه‌اش رعایت می‌کند. شاید در بعضی مواقع به دلیل انتقادها و یا موضع‌گیری‌هایی که در این برنامه وجود دارد، ناراحتی‌هایی به وجود بیاید یا برخی نسبت به این موضوع انتقاد داشته باشند ولی همانطور که گفتم فردوسی‌پور در کارش صداقت دارد و به غیر از مرور اتفاقات و حاشیه‌های فوتبال به چیز دیگری توجه نمی‌کند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد