پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

جزئیات تازه از جنایات شیطان غرب تهران

 
سرکلانتر دوم پلیس تهران، جزئیات تازه دستگیری و اعتراف‌های خفاش شب غرب تهران را تشریح کرد. به گزارش شبکه ایران، در این پرونده تاکنون 10 زن و دختر که در دام پسر شیطان‌صفت گرفتار شده‌اند، در جریان مواجهه حضوری، پسر تبهکار را شناسایی کرده‌اند.


سرهنگ علی محمدی- سرکلانتر دوم تهران بزرگ- ضمن تشریح جزئیات تازه این جنایت‌ها گفت: از حدود دو ماه قبل با طرح شکایت‌های مشــــابهی در کلانتری‌های منطقه، سرکلانتری دوم رسیدگی به پرونده را در دستور کار ویژه قرار داد. بررسی شکایت‌ها نشان می‌داد پسر جوانی در پوشش مسافربر، زنان و دختران جوان را سوار خودرو کرده و با تهدید کارد، آنها را به مناطق خلوت کشانده و نقشه‌های شومش را اجرا کرده است.پسر شیطان‌صفت پس از سرقت پول، طلا و تلفن همراه طعمه‌هایش، آنها را در همان منطقه رها کرده و ناپدید می‌شد.

ادامه تحقیقات نیز نشان می‌داد طعمه‌های وی 20 تا 28 ساله بوده و همگی با اعتماد به راننده، روی صندلی جلوی ماشین وی نشسته بودند که به راحتی نیز گرفتار شده بودند.

آنها به محض تغییر مسیر راننده، سعی می‌کردند خود را از خودرو بیرون بیندازند اما هر چه تلاش می‌کردند، به نتیجه نمی‌رسیدند چرا که قفل در و بالابر شیشه از کار افتاده بود. او همچنین طعمه‌هایش را با کارد تهدید به مرگ می‌کرد. سرهنگ علی محمدی درباره عملیات ماموران برای دستگیری «مجید»- پسر تبهکار- گفت: به دنبال افزایش شکایت‌ها، تجسس برای کشف ردپایی از پسر شیطان صفت ادامه داشت که تیم‌های پلیس، با بررسی محل‌های وقوع جرم و ساعت‌های ربودن زنان و دختران، مناطق مورد نظر را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند. تجسس‌ها در این باره ادامه داشت که ماموران از دو شکایت دیگر در مناطق پارک وی و آزادی باخبر شدند و با کمک شاکی‌ها، ‌موفق به چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم شده و تصویر به دست آمده را برای شناسایی در اختیار تمام گشتی‌های پلیس قرار دادند.

سرکلانتر دوم تهران خاطرنشان کرد: سرانجام ماموران در کمین‌های خود، پسر تبهکار را سوار بر خودرویی در بزرگراه همت- جنت‌آباد، شناسایی کرده و به تعقیبش پرداختند اما او در موقعیتی مناسب و استفاده از شلوغی مسیر، متواری شد. او یک بار هم در حوالی منطقه «شهرزیبا» شناسایی شد که از تله ماموران گریخته بود.

وی در ادامه گفت: ماموران پس از چندین شبانه‌روز عملیات، سرانجام با کشف سرنخ‌هایی مخفیگاه مجید را در حوالی «جنت‌آباد» یافته و ظهر پنج‌شنبه او را همراه دختری در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

دختر جوان نیز دربازجویی‌ها مدعی شد هیچ اطلاعی از جنایت‌های سیاه «مجید» ندارد. این مقام پلیس با اشاره به این که تمام شاکی‌ها، با حضور در کلانتری، «مجید» را شناسایی کرده‌اند خاطرنشان کرد: هم‌اکنون متهم در اختیار کارآگاهان اداره پلیس آگاهی است و 10 زن و دختر نیز از او شکایت کرده‌اند. افراد دیگری هم که در دام وی گرفتار شده‌اند می‌توانند با مراجعه به اداره آگاهی تهران ـ در خیابان وحدت اسلامی ـ شکایت خود را مطرح و پیگیری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد