پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

تغییر نام الغدیر و سکوت شورای شهر قم+عکس

به گزارش «شیعه نیوز» به دنبال درج خبر تغییر نام تونل در دست احداث «الغدیر» واقع در تقاطع عمار یاسر شهر مقدس در مورخه 22 اسفند، شهرداری و شورای اسلامی شهر همچنان سکوت اختیار کرده اند.


 
یک منبع اگاه امروز در تماس با خبرنگار ما از انتقاد شدید دو تن مراجع معظم تقلید در خصوص این تغییر نامگذاری خبر داد.
 
با این حال ظاهرا شهرداری و شورای شهر مصالح خود را در سکوت و بی اعتنایی به افکار عمومی و اعتراض مراجع معظم تقلید می دانند.
 
نام جدید این تونل از «الغدیر» به « 9دی»  تغییر داده شده است و این در حالی است که با توجه به پروژه های زیادی که در  هسته مرکزی شهر در حال احداث می باشد شهرداری و شورای شهر می توانستند به نام مبارک الغدیر جسارت ننموده و با بی تدبیری نام باشکوه  روز «9دی»  را نیز تحت الشعاع این اقدام که نشان از عدم مدیریت صحیح در تصمیم گیری ها می باشد قرار نگیرد.
 
چنانچه مسؤلین ذیربط حاضر به احترام و پاسخگویی به افکار عمومی و نصایح مرجعیت شیعه نگردند روند این پیگیری در پایتخت دنبال خواهد شد و ایمان داشته باشید این حرکت به سود دنیا و اخرتتان نخواهد بود.
 


لازم است برای برخی افراد که ظاهرا اشنایی کمی با فرهنگ غدیر دارند در یک جمله بگوییم هدف از به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و به زمین ریخته شدن خون شهدا، برای اعتلای نام غدیر و تقویت تفکر علوی بوده است!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد