پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

روزنامه جمهوری اسلامی: صداوسیما به اعتماد از مردم لطمه زده است

  http://www.img98.com/images/b61gdg2pppo9is391chg.jpg

روزنامه جمهوری اسلامی: صداوسیما به اعتماد بخش قابل توجهی از مردم لطمه زده است

سیاست  - روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: برنامه های خبری و سیاسی صداوسیما گویا قرار نیست در آستانه سال جدید دست از خط کشی های مصنوع و ترویج قطب بندی های سیاسی و اجتماعی بین اقشار مختلف مردم بردارد.

این روزنامه افزود:


به نظر می رسد سیاست گذاران صداوسیما هنوز بر این عقیده اند که حرکت در جهت منافع گروهی عده ای معدود و تامین علایق و منافع کوتاه مدت و بروز آنها جز وظایف اصلی آنها است و از این رو هنوز در برنامه های خود تامین منافع آنها را سرلوحه خود قرار می دهند و  توجه ندارند که با عملکرد خود تا کنون چه زیان هایی به اعتماد بخش قابل توجهی از جامعه به خود زده اند و با ادامه این مسیر حتی ممکن است این عدم اعتماد را به کل نظام هم بکشانند.

جمهوری اسلامی همچنین نوشته است:" ضروری است حالا که به فضل الهی تا حدود زیادی از التهابات سیاسی واجتماعی ماه های پس از انتخابات فاصله گرفته ایم و به نظر می رسد فضای عقلانیت کم کم در حال مستولی شدن بر فضای احساسی و افراطی کشور است و غبارها تا حدود زیادی فروکش کرده اند رسانه سیما نیز برنامه های خود را با توجه به فضای جدید تنظیم کند و بر این نکته توجه داشته باشد که حملات رسانه ای و تخریب منتقدان دولت به این معنا خواهد بود که خدای ناکرده مسئولان «به دروغ» می گویند که آتش فتنه خاموش شده است ! چرا که اگر آتش فتنه خاموش باشد دیگر نیازی به زنده کردن مرده و چوب زدن بر نعش آن نیست
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد